КУПИТИ КВИТКИ

Том Форд, Balenciaga, фетишизм — як пройшов показ Gucci з нагоди сторіччя бренду

У 2021 році італійський бренд Gucci святкує 100-річчя. Нова колекція Мікеле — це свято цієї віхи, організоване в його казково фантасмагоричному стилі. Передбачувано він переглядає історію Дому — це стандартна процедура до річниць брендів. Дизайнер попрацював з кінною спадщиною Gucci й надав їй фетишистського настрою. Він також переосмислив один з найбільших гітів Тома Форда — червоний оксамитовий смокінг сезону осінь-зима 1996/1997, додавши йому окреслені плечі.

Набагато дивовижнішими були предмети, якими Мікеле "процитував" роботу Демни Гвасалії для Balenciaga, ще одного бренду в "стайні" Kering. Дизайнер використав деякі з культурних форм і символів Balenciaga, включно з об’ємним верхнім одягом і моделями зі спандексу. Всі ці речі змішалися з пір’ям марабу, логотипами, анатомічним серцем, інкрустованим стразами, — поряд з акцентом на класичний пошив.

Реклама.

Він працював з авторськими методами спокушання Тома Форда з 90-х, використавши мережива й джинси з низькою посадкою, мінімалістичні аксесуари й червоний оксамитовий костюм, у якому Гвінет Пелтроу з’явилася на церемонії MTV 1996 року.

Колекція справді святкова — цукеркових відтінків, з двобортними піджаками над злегка розкльошеними штанами, або моделями, вкритими калейдоскопічними GG, з великою кількістю аксесуарів, зокрема й сумками, кільцями для носа, ланцюжками для тіла й максималістськими прикрасами. Та головне — вона відзначала інклюзивність — особливий внесок Мікеле як у сам бренд, так і в моду.

Переглянути всю колекцію Gucci осінь-зима 2021/2022.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.