The Row випустили капсульну колекцію літнього одягу
The Row представили капсульну колекцію літнього одягу для Net-a-Porter. Онлайн-ритейлер запропонував Мері-Кейт і Ешлі Олсен створити невелику лінію для літа в місті, яка відрізнятиметься як від пропозицій самого бренду, так і від інших продуктів на ринку. Чи варто говорити, що дизайнери впоралися із завданням?
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/ab4/e02/873/5d39873e02ab4.jpeg.webp)
"Ми хотіли задовольнити потреби зайнятих жінок під час літнього сезону, коли на вулиці висока температура, але все одно хочеться мати гарний вигляд, – розповідає Елізабет фон дер Гольц, директор з глобальних закупівель Net-a-Porter. – The Row рідко створює ексклюзивні капсули в колаборації з кимось, тому нам дуже приємно, що ця співпраця відбулась і вдалася така чарівна колекція, доступна тільки нашим клієнтам".
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/785/e19/874/5d39874e19785.jpeg.webp)
Міні-капсула з шести речей складається з небесно-блакитної версії сукні з крепдешину Sante і трикотажних виробів Sibel. Моделі для колекції вибирали зважаючи на популярність речей The Row на Net-a-Porter.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/f0a/92f/875/5d3987592ff0a.jpeg.webp)
Показово, що Net-a-Porter збільшили закупівлю The Row майже на 40% 2019 року. "Покупці в основному люблять бренд за мінімалістську естетику, чистоту і високоякісні тканини, – пояснює фон дер Гольц. – Не кажучи вже про майстерність пошиття і кожну деталь зокрема, що разом створюють ідеальну посадку".
Як і варто було очікувати, нова колекція The Row – це любов з першого погляду. "Високоякісні дизайнерські речі говорять самі за себе і є саме тим, що наші клієнти хочуть мати в своєму гардеробі, незалежно від цінників, – каже фон де Гольц. – The Row можна носити знову і знову, бо одяг перевершує сезонні тенденції і залишається поза часом".