До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Тепле серце: благодійний проект Moncler і UNICEF

Moncler співпрацює з ЮНІСЕФ – Міжнародним надзвичайним дитячим фондом Організації Об'єднаних Націй – для запуску благодійного проекту з назвою Warmly Moncler for UNICEF. Ця ініціатива спрямована на надання одягу та спеціальних комплектів для виживання дітям і потребуючим сім'ям, які живуть в районах з суворими зимовими погодними умовами.

Спеціаліст по верхньому одягу і благодійна асоціація, яка працює в 192 країнах, нададуть ковдри, головні убори, рукавички, шарфи, шкарпетки і взуття на додаток до засобів для розігріву будинків і шкіл. Чиста вода, продукти харчування та медикаменти також будуть включені в комплекти для виживання.

Реклама

Раніше Moncler підтримували дітей з незаможних родин, фінансуючи Child Priority Foundation. З цієї нагоди бренд запустив ініціативу "Moncler Toy", в якій поєднувалися мистецтво і мода. Химерна версія знакової мультяшної качки бренду, яка "розповідає" інструкції з прання у всіх куртках Moncler, була відлита зі скляної смоли з тривимірним ефектом. Потім статую передали британському художнику Стюарту Семпл, який вручну розписала качку і продав її на аукціоні.

Читайте також:
День детей: знаменитые приемные родители

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.