Сучасна класика: рекламна кампанія Michael Kors Collection весна-літо 2020
Фотодует Інез ван Ламсвеерде і Вінуд Матадін зняв нову рекламну кампанію Michael Kors Collection, яка знову звертається до сучасної американської класики – позачасових силуетів і зрозумілих поєднань, які не втратять актуальності ще довго. Зняли кампейн на території маєтку в Беверлі-Гіллз, а моделі Угбад Абді і Ріанна ван Ромпей в образах дів з голлівудських пагорбів демонструють томну і неквапливу розкіш.

"Моя весняна колекція – це свято найкращих американських образів. Нова рекламна кампанія – поєднання легкості і гламуру, яке за своєю суттю є американським, а вишуканість і романтика цієї зйомки доповнюють образи", – коментує дизайнер Майкл Корс. Чітко скроєні силуети в нейтральних відтінках, романтичні сукні в шотландку – основа колекції, а патріотичного відтінку їй надають принти в смужку і зірки.
