КУПИТИ КВИТКИ

Шанхайський слід: показ Christian Dior Couture в Китаї

29 березня в Шанхаї відбувся показ кутюрної колекції Christian Dior весна-літо 2018, яку вперше Марія Грація Кьюрі представила публіці в січні в Парижі. На честь багатої історії взаємин Будинку Dior з Китаєм, вона доповнила колекцію 12 образами. Для центральної теми вона обрала вишуканий аксесуар – віяло, яке близьке і східній культурі, і західними традиціями, а також його не раз використовували в символіці сюрреалізму, якому присвячена вся колекція.

До того ж, віяло полюбляв сам Крістіан Діор, який вважав його символом культурного обміну між Європою і Китаєм. Наприклад, 1949 року в рекламній кампанії аромату Miss Dior його застосував художник Рене Грюо: віяло перетворилось в арт-об'єкт і знаряддя для зваблення. 1950 року модельєр інтерпретував форму віяла, створюючи для весняно-літньої колекції вечірню сукню з шовкової тафти кольору слонової кістки під назвою Francis Poulenc. Марія Грація Кьюрі дарує нове життя цій моделі.

Реклама.

Природно, що в цій капсульній колекції багато червоного кольору, шанованого в Китаї. "Крістіан Діор дуже любив червоний колір. Він вважав його енергійним, позитивним – кольором життя. Цей колір часто можна побачити в традиційних лакових малюнках східної культури, які прикрашають предмети розкоші і миттєво переносять нас в атмосферу Китаю епохи імператорів. Червоний розповідає про спадщину Dior, і, водночас, асоціюється з далекою і чарівною культурою ", – пояснює Марія Грація Кьюрі.

Читайте також

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.