Сімейні цінності: рекламна кампанія Polo Ralph Lauren
"Сім'я – це ті, кого ми любимо" – саме так зветься нова глобальна рекламна кампанія Ralph Lauren весна-літо 2019, в основі якої – ідея гармонії і духовної спільності. У кампанії взяли участь представники восьми різних культурних та етнічних груп: від сімей, що складаються з кількох поколінь, до одностатевих пар і так званих chosen families, об'єднані в які люди самі вибирають собі ролі.
"Творче бачення Ральфа завжди ґрунтувалося на зрозумілих цінностях, а концепція сім'ї незмінно була основоположною. Кампанія "Сім'я – це ті, кого ми любимо" про те, що сім'я має різне значення для кожного з нас. Ми живемо у світі, де важливість сім'ї більша і ширша, ніж будь-коли раніше. Ми вважаємо, що це один з найбільш позитивних і потужних єднальних факторів сьогодні. Ідея стала і лейтмотивом показу, присвяченого 50-річчю бренду, і ми віримо, що вона знайде відгук у серцях наших клієнтів по всьому світу", – каже Джонатан Боттомлі, директор з маркетингу.
Продовжуючи тему різного віку і поколінь, що почалася в ювілейному шоу, учасники кампанії стали уособленням минулого, сьогодення і майбутнього бренду. Головні герої кампейну – моделі, які представляли Ralph Lauren у ранні роки, а також теперішні друзі бренду разом зі своїми сім'ями.
Бренд зняв зворушливий рекламний ролик нового кампейну, в якому показані фрагменти історій сімей кожного з учасників проекту. Головні герої міркують про те, що для них означає сім'я.