До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Саскія де Брау й інші в лукбуці японської колекції H&M

До кінцz 2018 шведський бренд H&M стане спонсором великої виставки, присвяченої Японії. Вона буде приурочена 150-річчю культурного обміну між Францією й Японією, а також проілюструє, як Японія впливала на західну культуру.

Саскія де Брау

Не дивно, що для сезону весна-літо 2018 подіумна лінійка Studio від H&M отримала нові акценти. Створюючи її, дизайнери бренду також надихалися Японією й використовували найрізноманітніші елементи японської культури. Геометричні й рослинні принти, цитати національного костюма демонструють Саскія де Брау, Клеман Шаберно й Шанелль Ньясіас.

Реклама

<b>японский айч энд эм</b>

Читайте також:

Ночь в музее: бекстейдж показа Flow The Label осень-зима 2018/2019

Выше неба: рекламная кампания Saint Laurent весна-лето 2018​

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.