Найскандальніші рекламні кампанії Tom Ford
Дизайнеру, кінорежисерові та провокативному новатору світу моди Тому Форду 27 серпня виповнюється 62 роки. З цієї нагоди Vogue.ua зібрав найскандальніші рекламні кампанії однойменного бренду.
У 1990 році, коли бренд зазнав найбільших збитків, Тома Форда призначили дизайнером жіночого одягу в Gucci. За два роки він дістає посаду директора з питань дизайну, а вже 1994-го стає креативним директором модного Дому. У перші шість місяців 1995 року доходи компанії збільшилися на 87%. Тоді ж Рада модних дизайнерів Америки визнала Форда найкращим дизайнером року.
Його новаторський погляд на модну індустрію швидко здобув визнання як з боку широкої громадськості, так і від колег. Хоча рекламні кампанії завжди бурхливо обговорювалися, а іноді й повсюдно заборонялися, згодом вони ставали справжнім надбанням мистецтва. Під заборону, зокрема, потрапила реклама чоловічого парфуму Tom Ford for Men, фотографував для якої Террі Річардсон, якого часто залучали до рекламних знімань для модного Дому.
Наступною під заборону потрапила рекламна кампанія нової eyewear-колекції 2008 року — тоді її не показували в Італії, назвавши сексистською.
Vogue.ua зібрав найбільш провокаційні кадри рекламних кампаній Тома Форда.