Найефектніші декорації показів сезону весна-літо 2019
Тижні моди сезону весна-літо 2019 закінчилися футуристичним показом Louis Vuitton, який минув вже традиційно в Луврі. Vogue.ua згадує найефектніші локації модних шоу всіх чотирьох Тижнів моди.
Ефектне повернення на Тиждень моди в Нью-Йорку після трьох сезонів відсутності сестри Малліві влаштували на території Меморіального кладовища, а супроводом до шоу став невгамовний дощ. Головними героїнями нової історії Малліві були казкові феї, які сміливо пробиралися по зарослих алеях в фантазійних барвистих вбраннях.
Ідеальним місцем для показу нової колекції Gucci став старий театр на Монмартрі. "Тут все дещо пильне, дещо занедбане, але красиво", – прокоментував свій вибір Алессандро Мікеле. А найефектнішою кульмінацією з усіх, що були на всіх чотирьох Тижнях моди став імпровізований виступ Джейн Біркін, яка піднялася зі свого місця в залі і в паузі між двома частинами шоу заспівала свою улюблену пісню Baby Alone in Babylone.
Ювілейне шоу Missoni (цього року бренд відзначив 65-річчя) відбулось на відкритому майданчику, глядачі сиділи за столиками в імпровізованому кафе, а моделі крокували між ними. Головним в знаковій колекції став той самий принт, який в новому сезоні більше нагадував ніжні акварельні розводи, а моделі в цьому, схожому на хмари, багатошаровому одязі були як лісові німфи. У фіналі показу сім'я Міссоні вийшла на сцену літнього театру у повному складі.
Головний креативний дизайнер Будинку, Марія Грація К'юрі, присвятила нову колекцію танцю, а її музами стали видатні танцівниці: Лої Фуллер, Айседора Дункан, Піна Бауш і Марта Грем. Показ нової колекції минув на території іподрому Лоншан. За два тижні команда Олександра де Бетака вибудувала тут павільйон розміром в 1000 квадратних метрів та перетворила подіум в танцювальний зал.
Свою нову роботу Ентоні Ваккарелло вирішив показати біля підніжжя Ейфелевої вежі, а саме на площі Трокадеро. Подіум був по щиколотку залитий водою і в ньому відбивалися білі штучні пальми. В атмосфері вечірнього Парижа такі декорації були особливо ефектними.
Вода стала основним мотивом і для шоу Chanel. За інструкцією Карла Лагерфельда в Гран Пале створили пляж зі справжніми морськими хвилями, вишкою рятувальників і прибережною рослинністю. Стільці для гостей були поставлені прямо на білосніжний пісок, по якому йшли босоногі моделі.
Місцем для показу Balenciaga став футуристичний тунель, який транслював відео з космічними ефектами і занурював глядачів в транс. Його автор – канадський художник Джон Рафман. Над інсталяцією Демни Гвасалія та Ратман працювали три місяці, навіть без особистої зустрічі, а лише через спілкування в месенджерах і дзвінки по телефону. У підсумку нову колекцію моделі демонстрували в сюрреалістичному тунелю, який одночасно лякав, притягував і захоплював з головою глядача. Головна ідея проекту – роздуми про те, як технології впливають на нас і нашу свідомість.
Подіум для нової колекції Alexander McQueen був оформлений у вигляді величезних валунів, частково заклеєних плакатами. Ці "камені" були натхненні культурними спорудами Ейвбері, які належать до епохи пізнього неоліту і перебувають з тих пір в графстві Вілтшир. Вони вважаються більш давніми, ніж знаменитий Стоунхендж. До слова, перед тим як приступити до роботи вся творча команда Alexander McQueen під керівництвом Бертон вирушила вивчати історичні пам'ятники природної архітектури.