Рок-н-рол живий: рекламна кампанія Navro осінь-зима 2018/2019
Український бренд NAVRO цього сезону відмовився від проведення показу нової колекції в Україні, проте повіз її в Париж на Тиждень моди, де і зняв рекламну кампанію.
Нова колекція отримала назву Rock N 'Owls і натхненна естетикою кінця 1980-х, серіалом "Династія" і образом рок-зірки Деббі Харрі з групи Blondie. "Я перемішала тут усе, з чим асоціюється у мене той час, – розповідає дизайнер бренду Ольга Навроцька. – Тут є і леопардовий візерунок, і принт у вигляді пір'я, адже символом колекції стала полярна сова. Однак колекція все одно яскрава, адже взимку дуже холодно і похмуро, а спогади про літо дають надію, що воно обов'язково настане ".
Обличчям колекції стала артистка французького кабаре Lido – Каролайн Августе, зняв яку на вулицях Парижа іспанський фотограф Дієго Діаз Мазрін.
Читайте також