Різні голоси: нова колекція пуховиків Moncler
Бренд Moncler продовжує проект Moncler Genius, у межах якого свої версії їх пуховиків представляють кілька абсолютно різнопланових дизайнерів. У новому сезоні свій погляд продемонстрували Річард Квінн, П'єрпаоло Піччоллі, Крейг Грін, Симон Роша, Хіроші Фуджівара, а також бренди Palm Angels, 1017 ALYX 9SM, Grenoble і 1952. Додатковий бонус – спеціальна колекція для собак.
Британський дизайнер Річард Квінн, що став відомим після того, як до нього на показ прийшла королева Єлизавета II, приєднався до проекту цього року. Його погляд на моду найкраще характеризує слово максималізм. Він любить пишні форми, насичені відтінки і помітні принти. Його колекція для Moncler вдалася до пари: об'ємні пальта, на яких буйним цвітом розквітли ромашки або які забарвилися в хижі принти, буде складно не помітити на вулиці.
Нову роботу П'єрпаоло Пічоллі для Moncler можна сміливо назвати продовженням його останньої кутюрної колекції, яку італієць присвятив красі африканської культури. Дизайнер показав, що пуховик цілком може перетворитися в розкішну вечірню сукню з пишною спідницею в підлогу, оголеною спиною або об'ємним декоративним капюшоном.
Бренд 1952, над яким працюють Вероніка Леоні і Сержіо Замбон, представили одразу дві колекції для Moncler – жіночу і чоловічу. Так, Леоні експериментує з фактурами, поєднує у своїх пуховиках букле, тартани і ажурну сітку, а Замбон присвятив колекцію молодому поколінню – в ній багато металіка, неону і багатошаровості.
Дизайнера Сандро Мондріно називають справжнім фанатом функціональності, який вміє створювати ідеальне гірське екіпірування. Свою тягу до технологічності він цього разу поєднав з фестивальною естетикою, завдяки чому його пуховики і одяг для активного відпочинку забарвилися в принти з ефектом "тай-дай", були зшиті з використанням петчворку, а в ролі декору Мондріно використовував бахрому.
Британка Симон Роша продовжує дотримуватися фірмового романтичного флеру з ДНК Moncler. У речах з її колекції можна легко уявити казкову героїню, наприклад, Снігову королеву або Червону шапочку. Сама Роша розповідає, що ця робота для неї – можливість трансформувати своє почуття прекрасного в верхній одяг.
Крейг Грін у новій колекції розмірковує про тіло, простір і одяг. Його колекція має футуристичний і навіть космічний вигляд. А його гра з об'ємами здається ризикованою і експериментальною, але за це його і люблять.
Цю колекцію створив дизайнер Меттью Вільямс, дизайнер бренду Alyx, який вирішив зробити колекцію на стику моди і музики. Наприклад, він використовував тканини з акустичними властивостями, які видають звук під час кожного руху, а для дощовиків використовував метод ультразвукового зварювання. Ще одне із завдань, яке він перед собою поставив – зробити одяг більш довговічним і екологічним. Так, легінси він шиє з перероблених рибальських сіток, а трикотаж використовує в роботі безшовний.
Хіроші Фуджівара продовжує переосмислювати армійські мотиви в новій колекції, у якій додає вінтажні ноти. "Проект Moncler Genius для мене – це можливість з безлічі ідей створити новий образ, нову особистість, – розповідає Фудживара. – Тут у мене є можливість працювати з новими для мене технологіями і матеріалами".
Франческо Рагацці, дизайнер Palm Angels, – справжній провокатор. "Головна ідея колекції – вандалізм в арт-галереї, де чистота ліній різко обривається і починається змішання всього і відразу", – пояснює італієць. Під час роботи над цією колекцією Рагацці співпрацював з художником Віллі Дорнером.
Тепер і улюблену собаку можна вдягнути в якісний пуховик – теплий і легкий одночасно. У межах проекту Moncler об'єднався з італійською маркою Poldo Dog, створеною 2016 року. А увійшли в колекцію чорно-червоні жилетки різних розмірів.