Продажі Bottega Veneta ростуть попри карантин
Модний конгломерат Kering поділився фінансовими результатами першого кварталу 2020 року, які через епідемію коронавірусу прогнозовано менші, ніж планувалося. Загальне падіння продажів компанія оцінює на 15,4%, але цікавіше подивитися, із чого складається ця цифра. Флагманський бренд корпорації Gucci впав на 22,4%, лояльнішою виявилася аудиторія в Saint Laurent, які просіли лише на 12,6%, але найвідданішими виявилися шанувальники Bottega Veneta. Цій італійській марці вдалося не тільки зберегти обсяги продажів, але й збільшити їх на 10,3%.
У докладнішому звіті Kering розповідають, що успіх Bottega Veneta насамперед забезпечили два ринки — північноамериканський (зростання 31,3%) і західноєвропейський (зростання 25,4%). Також допомогли утримати рівновагу в цей нестабільний час гуртові закупівлі баєрів, оформлені ще наприкінці минулого року. Ці цифри свідчать про головне — квадратні шкарпетки, "сумки-пельмені" й фірмове плетіння intrecciato ще будуть в арсеналі модних дівчат, а креативному директору марки Денієлу Лі потрібно й далі придумувати для них все нові й нові хіти. А це він робити вміє.