КУПИТИ КВИТКИ

Перший погляд: колекція GUDU весна-літо 2022

GUDU — бренд, відомий своїм бездоганним кроєм і тісним зв’язком з мистецтвом. Дотримує цих принципів креативний директор марки Лаша Мдінарадзе і в новому сезоні, водночас більше акцентуючи на повсякденному одязі. "На вулицях я бачу дуже багато безликого й однакового одягу. Він зручний, але позбавляє індивідуальності, — каже дизайнер. — Цією колекцією мені хочеться показати, що комфортний одяг може мати ненудний вигляд і робити життя яскравішим".

Досягти мети Мдінарадзе допомогло грамотне поєднання фірмового вивіреного крою в м’якшому прочитанні, з практичним денімом і потужним артскладником. На формування останнього вплинула картина Казимира Малевича "Спортсмени", що поєднує в собі простоту форм і яскраве колірне наповнення. "Мені імпонує ідеологія Малевича. Герої його полотен мають дуже багато схожих рис з естетикою GUDU, — зазначає Мдінарадзе. — Я також люблю працювати з виразними візуальними засобами, віддаю перевагу строгому силуету й часто не акцентую на обличчях моделей, залишаючи місце для загадки". Настрій цього полотна дизайнер передав за допомогою авторських принтів, які прикрасили шовкові сукні, сорочки й штани. Зв’язок з графікою Малевича підтримує і техніка печворк, що стала вже візитною карткою бренду. Цього сезону Мдінарадзе переносить її на тренчі, спідниці й штани, а поєднувати їх пропонує з найтоншим трикотажем і денімом.

Реклама.

Уперше в колекції GUDU з’являється денім. Марка вже давно дотримується sustainable-принципів, тому джинси створюються з вінтажної сировини. "Нам подобається, що в Україні вже багато брендів працюють з вінтажним денімом і створюють з нього унікальні речі, — розповідає дизайнер. — Ми теж не хочемо використовувати новий денім, адже на виробництво одних джинсів витрачається близько 7000 літрів води, а це неприпустима розкіш, коли навколо стільки вільної й уже готової сировини". Шиють усі джинси вручну в ательє GUDU.

У зніманні колекцію SS'22 представляє музикантка й диджейка Гаель Абакарова. Вона співпрацює з лейблами зі Швейцарії, України та Британії, а її музику в індустрії описують як "гіпнотичну, таємничу й туманну". "Гаель — особистість, що надихає: із сильною харизмою, яскравою зовнішністю і величезним талантом. Саме таких людей мені хочеться нині бачити навколо себе і знайомити з ними аудиторію, — розповідає Лаша Мдінарадзе. — До цього ми спеціально закривали обличчя моделей, акцентуючи всю увагу тільки на одязі, а сьогодні говоримо про індивідуальність і знімаємо всі маски".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.