До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Сорочки та вишиті рушники в новому проєкті бренду OMELIA

Редизайн-бренд OMELIA започаткував благодійний проєкт "Volia", щоб підкреслити важливість культурної ідентифікації в той час, коли її намагається знищити російська армія. У своєму новому дропі бренд поєднав вишиті українські рушники із сорочками. Кошти з продажу сорочок бренд передасть на потреби армії та постраждалих українців. "Своєю роботою я завжди закликав людей до толерантності та прийняття одне одного. Сьогодні нашу націю хочуть знищити. Ця агресія є загрозою для всього світу! Ми маємо разом зупинити зло, щоб воно не зупинило нас", – каже засновник бренду Костянтин Омеля.

OMELIA x VOLIA

Герої проєкту вдягнені в редизайн-сорочки OMELIA, які створені в комбінації з традиційними українськими рушниками. Наші предки вірили, що вишите полотно слугує оберегом від злих сил. Саме тому у рушниках закодовані орнаменти на волю, щастя та життя. У сорочках OMELIA використані традиційні візерунки: коло — символ божественної енергії та вічності; ромб — союз сонця і землі; квадрат — благополуччя та мир. Редизайни виготовлені в класичному поєднанні білого й червоного кольорів, які символізують чистоту та родючість.

Реклама
OMELIA x VOLIA
OMELIA x VOLIA
OMELIA x VOLIA

У проєкті взяли участь звичайні українці. Кожен з них має своє послання світу. Так, наприклад, Ольга, що працює акушеркою-гінекологинею каже: "Моя місія пов’язана з народженням життя. Я знаю, як воно непросто дається. Світе, дай нам можливість жити, народжувати та зберегти наше українське ядро в мирній та вільній країні".

OMELIA x VOLIA

OMELIA x VOLIA

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.