До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Одного разу в Сохо: що треба знати про ритейл-платформу doors.

Ні для кого не секрет, що пандемія негативно вплинула на всі сфери життєдіяльності, зокрема й на модну індустрію. Особливо через локдауни й нескінченні обмеження постраждали невеликі бренди та їхні працівники.

Блуза — Maskom Bad, головной убор — Bruno`s.Co; юбка — 2madison AvenueБлуза — Maskom; сумка, головний убір — BRUNNAco; спідниця — 2madison Avenue

Водночас унаслідок всесвітньої кризи модний світ почав гуртувався й усіляко підтримувати тих, хто цього потребує. Ось чому ми спостерігаємо збільшення кількості онлайн-платформ, де люди можуть купувати книжки в невеликих крамницях чи замовляти доставу їжі з місцевих ресторанів. А тепер деякі компанії спрощують методи купівлі модного одягу в незалежних локальних бутиках, що допомагає брендам боротися зі спадом продажу.

Реклама
Платье — Narciss; шарф — Ji Won Choi; ожерелье — SorelleСукня — Narciss; шарф — Ji Won Choi; намисто — Sorelle
Блуза — Litkovskaya; сумка — ZmaiБлуза — Litkovskaya; сумка — Zmai

Саме з такою метою засновано doors. — нью-йоркську онлайн-платформу з питань ритейлу та зв’язків з громадськістю, яка просуває незалежних дизайнерів, культові нішеві бренди й художників-початківців. Компанія організовує попапи в Нью-Йорку, Лондоні, Парижі й Мілані; бере участь у Тижні моди; організовує професійні вебінари; а також продає роботи художників і дизайнерів онлайн.

Шарф — Ji Won Choi; ожерелье — SorelleШарф — Ji Won Choi; намисто — Sorelle

Платформу doors. запустили в Нью-Йорку в травні 2021 року. Тепер на ній представлені вже понад 80 модних дизайнерів і понад 20 художників-новаторів. doors. прагне стати найбільшою багатоканальною платформою для незалежних модних і художніх талантів у світі та сприяти їхньому розвитку.

Комбинезон— Guvanch; ожерелье — Kat ZaraКомбінезон — Guvanch; намисто — Kat Zarra
Комбинезон— Guvanch; ожерелье — Kat ZarraКомбінезон — Guvanch; намисто — Kat Zarra

Покази нових колекцій doors. тривають у лютому під час Тижня моди в Нью-Йорку в престижному районі міста Сохо. Там і відбулося знімання, яке стилізували за допомогою одягу брендів, представлених на платформі. Поряд з нью-йоркськими модними талантами, як-от Private Policy, PH5 і Ji Won Choi, doors. показує понад 40 міжнародних культових брендів, включно з Juun.J, GCDS, Y/Project, Litkovskaya, WOS. Також компанія курирує і представляє косметичні бренди в Beautyque NYC.

Платье — Alice Wang; пальто — NarcissСукня — Alice Wang; пальто — Narciss
Платье — Alice Wang; пальто — NarcissСукня — Alice Wang; пальто — Narciss

Хоча компанії doors. менш як рік, її команда зі зв’язків з громадськістю старанно працює, щоб просувати й популяризувати тих, хто опинився під її крилом. Безсумнівно, така ініціатива допоможе не тільки малим модним бізнесам, а й позитивно вплине на клімат в індустрії: сприятиме різноманітності й дасть шанс початківцям продемонструвати свій талант поряд з іменитими дизайнерами.

Блуза — Maskom; сумка, головний убір — BRUNNAco; спідниця — 2madison Avenue

Над зніманням працювали:

Photographer: Alex Dani @alexdanifotografo
Stylist: Saina Khvan @saisaiery
MUA: Kento Utsubo @kentoutsubo
Assitant: Lisa Ihaku @lisaihaku
Producer: Valeri Manziuk @manziuk_v_
Model: Paloma Q Cruz @palomaqcruz

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.