Новий консерватизм на показі Prada в Мілані
Дефіле Prada влаштували в новому павільйоні на території Fondazione Prada. Величезний прямокутний простір команда Рема Колхаса організувала за принципом патіо – навколо партеру, заставленого надувними пуфами Вернера Пантона (перевидані спеціально до шоу Prada), побудували широкий балкон з одного боку і багатоярусну трибуну з іншого. Масштаб вражаючий – в таких декораціях очікуєш побачити бої гладіаторів, не менше.
На шоу Міуччі Пради треба залишити свої очікування в стороні – показ весняно-літньої колекції Prada більше нагадував шкільний рейв. Моделі в манірних пальтах і спідницях-дзвінах чеканили крок під індустріальний хіт 1978 року Warm Leatherette команди The Normal (його трохи пізніше переспівала Грейс Джонс). На перший погляд це була Prada золотого зразка – класичні плащі з чорного нейлону, сатинові топи з бантами, брючні шорти і спідниці трохи вище коліна карамельних відтінків: персикового, блідо-рожевого і лайма.
За звичаєм в Prada все не те, чим здається, тому навіть невинні вбрання школярок зразка 1960-х отримують апгрейд: дизайнер показує бавовняні сорочки з вирізами на грудях, сукні baby doll на тонких бретелях і топи з дуже глибоким декольте, перехоплені під грудьми еластичною стрічкою. Класичні наряди інженю Прада розцвічує кислотними принтами, популярними в 90-х, фотографічними колажами та тривимірною вишивкою. На їх фоні найпростіші речі здаються найбільш радикальними. На питання журналістів після шоу, дизайнер так і розповідає: "Мій улюблений вихід – футболка. З спідницею. І сумкою".