До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Нова класика: бренд KARAVAY представив нові колекції

Український бренд KARAVAY поділився новою концепцією розвитку бренду й представив кілька нових колекцій.

KARAVAY Black‘21KARAVAY Black‘21

Новий підхід бренду KARAVAY визначає ідея руху від часткового до загального — від одиничного вбрання, майстерно виготовленого за індивідуальним замовленням, до речей-архетипів, на яких ґрунтується драматургія жіночого костюма. У пошуках альтернативи сучасній моді з її орієнтацією на уявну новизну Ірина Каравай повертається до джерел кравецької майстерності й класики, що мають імунітет до швидкоплинних трендів.

Реклама
KARAVAY Black‘21KARAVAY Black‘21

На зміну сезонним колекціям прийшла позасезонна концепція Neoclassic, у якій дизайнерка звертається до традиційних силуетів формального одягу й представляє власний погляд на класичний канон сучасної моди. Погляд, звернений до суті речей, їхньої історії, функції, характеру й сфери культурних значень. Погляд чіпкий і предметний, сфокусований на ключових фізичних параметрах — лініях, пропорціях, конструкційних рішеннях і декорі.

<b>KARAVAY Black‘21</b>

Монохромна колекція Black'21, яка стала реакцією бренду KARAVAY на глобальні зміни підходу до споживання моди, містить 30 предметів одягу та аксесуари і ювелірні прикраси. Кожна модель уособлює довершений авторський задум на тему основ жіночого гардероба та виготовлена в чорному кольорі.

KARAVAY Love‘21

Разом з основною колекцією KARAVAY представляє Love'21 — перший капсульний дроп цього року, присвячений коханню. Натхнені силуетами спортивного одягу сукні й топи з вовняного джерсі прикрашає декоративне плетіння в техніці інкрустації, яку розробили майстри ательє KARAVAY для колекції Pixel сезону осінь-зима 2011 року. Доповнюють любовний сет нові вироби з ювелірної лінії.

KARAVAY Love‘21

Концепція Neoclassic втілюватиметься впродовж трьох років у позасезонних колекціях і тематичних дропах. Речі виготовляються у двох форматах — за індивідуальними мірками (для традиційного пошиття складноскроєних пальт і жакетів) і під замовлення з можливістю персоналізації (передбачено до трьох опцій кастомізації). Дотримуючись принципів сталого розвитку, KARAVAY відмовляється від звичної для ready-to-wear практики створення стокового асортименту й складських запасів. Тираж кожної моделі лімітований на розсуд бренду та відповідно до природних обмежень власного виробництва.

<b>Love‘21</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.