Тиждень чоловічої моди в Мілані: Versace, Dsquared2 і MSGM
У Мілані закінчився Тиждень чоловічої моди. Хайлатом італійського fashion week стала поява Наомі Кемпбелл і Моніки Беллуччі на подіумі Dolce&Gabbana. У свою чергу, Міучча Прада знову обігнала інших модних творців на кілька сезонів, коли представила свій іронічний погляд на стиль дев'яностих і шістдесятих років минулого століття. Не менш яскравими вдались колекції у Dsquared2,Versace і MSGM. Про них – в огляді Vogue.ua.
Якщо в Мілані є хтось, хто знає, як повеселитися, то це, безумовно, Дін і Ден Кейтени. Свою енергію і позитивне мислення вони застосували в чоловічій колекції сезону весна-літо 2019. Дизайнери переосмислили військову тематику, яка була цікаво збалансована з більш жіночними і м'якими елементами нижньої білизни. Чоловічий і жіночий одяг, штани-карго, польові куртки і бомбери – практично всі елементи колекції були декоровані мультифункціональними максі-кишенями, блискавками і вставками печворку.
Також неозброєним оком видно зв'язок основних одиниць з легкими топами і бюст'є з акцентом на корсетні деталі. Шовк і нейлон змішані і зіставлені в міні-сукнях, в той час, як деконструйовані напівлегкі чоловічі в'язані джемпери були прикрашені графічною стрічкою. Вікторіанський вплив відчувався в чарівних сукнях максі, виготовлених з легкого шовку. Вони – наче легка броня Dsquared2, що приховує романтичне серце дівчини.
Всі образи з показу можна переглянути тут.
Ця колекція була наче теплі міцні обійми для звичайного чоловіка від Донателли Версаче, яка сказала, що вдосталь сита перфекціонізмом, палаючими тілами і симпатичними хлопцями. Замість цього її цікавлять справжні, виразні люди, які можуть привернути увагу. "Краса сама по собі нудна. Я хочу людину, яка є неідеальною, впевненою і не боїться показати свою особистість", – розповіла дизайнер, переповнена енергією та впевненістю перед шоу.
Свіжі почуття, переповнені психоделічними барвами і цікавими візерунками, –колекція охоплювала покоління і змішувала старі та нові коди будинку. Чоловіки носили пальта в стилі 80-х, м'які, мішкуваті джинси з широкоплечими сірими смугастими піджаками. Під самими костюмами виднілися вільні, розправлені сорочки. Речі, посипані яскравими квітковими принтами на чорному тлі прямо перепліталися з естетикою 70-х.
Всі образи з показу можна подивитися тут.
Незграбні туристи і ностальгія по молодості на італійській Рив'єрі в 80-х і 90-х роках просочили колекцію MSGM Массімо Джорджетті. Дизайнер грайливо описав її як "волейбольний матч" між Міланом, в якому він зараз живе, і його рідним містом Ріміні. Він також черпав натхнення з місцевого містечка Річчоне, яке дизайнер описав як "більш складну версію Ібіци", де живуть найкращі клуби і шопінг-вулиця Віале Чеккаріні. "Всі найкращі бутіки з'явилися на цій вулиці в вісімдесятих. Коли я був підлітком, це справило на мене величезний вплив", – сказав Фрай.
Волейбольні топи в стилі колорблок, сорочки з короткими рукавами, цифрові принти пальм і фотодрук лимонних дерев – всі речі описують слова "енергія" і "заряд". Але найцікавішою частиною колекції стала колаборація MSGM з американським фотографом Роджером Мініком, що прославився знімками реальних американських туристів. Вишенькою на торті цієї співпраці стала толстовка з ретро-фотодруком пари в Національному парку Кратер-Лейк в Орегоні, яку зняв Мінік в 80-х. Загалом, вся колекція читається як щасливе святкування молодості і надлишку, при цьому з відсутністю будь-якої вульгарності.
Всі образи з показу можна подивитися тут.