Тиждень моди в Мілані: нові колекції Versace, Marni і Etro
Vogue.ua продовжує стежити за Тижнем моди в Мілані. У новій частині – детальний розбір осінньо-зимових колекцій Versace, Marni і Etro з їхньою унікальною філософією і впізнаваним стилем.
Перед шоу Versace багато інсайдерів гадали, чим же Донателла Версаче дивуватиме цього разу, адже минулого сезону вона підірвала медіа-простір появою Дженніфер Лопес на подіумі. Дизайнерка ж вирішила нікому нічого не доводити, а зосередитися на головному – одязі. Вперше в своїй історії Versace об'єднали жіночу і чоловічу колекції, які поєднали головною ідеєю – повною рівноправністю. У руках синьйори Версаче чоловіки мали абсолютно природний вигляд у шовкових сорочках яскравих забарвлень, а дівчата однаково впевнено почувалися як у маскулінних жакетах, так і відчайдушних міні. Від останніх Донателла вирішила не відмовлятися – в фіналі шоу Белла Хадід і Кендалл Дженнер були незрівнянними в них.
"Це наш погляд на "Алісу в країні чудес", – розповів за лаштунками Франческо Ріссо, креативний директор Marni, який зміг дух дитинства поєднати з найскладнішою технікою виконання. Вся колекція нагадує клаптикову ковдру, зібрану вручну. Ріссо працював із залишками тканин, майстерно міксував принти і фактури – кілька видів в'язки допомогли йому зібрати відмінний кардиган, схожий на арт-об'єкт, від замшевих тренчів віяло естетикою 1970-х, великі хаотичні стежки відсилали до історії про Франкенштейна, а асиметричні сукні хотілося розглядати зблизька.
Etro – італійський бренд, який складно звинуватити в культурній апроприації. У його ДНК закладений дух мандрів і кочівництва, а в колекціях дивовижно органічно поєднуються референси різних культур. Сезон осінь-зима 2020/21 не став винятком – Вероніка Етро зробила ставку на картаті пончо і куртки з бахромою, знову працювала з бохо-шиком і приправила його ковбойською естетикою, а також протиставила улюбленому принту "пейслі" класичний паризький шик. Несподіванкою для багатьох гостей став фінал шоу – майже в повній темряві на подіумі почали з'являтися моделі в вінілових чорних плащах, які бадьоро крокували одна за одною і нагадували справжню фешн-армію. Такий хід став ефектною презентацією сумки Black Pegaso, яку дівчата тримали в руках.