Тиждень моди в Мілані: Alberta Ferretti, Jil Sander і No.21
У Мілані стартував Тиждень моди. У перший день свої колекції сезону весна-літо 2020 представили Alberta Ferretti, Jil Sander і No.21.
Останні кілька років Alberta Ferretti переорієнтувала свій бренд на щоденний одяг, так надала йому рішуче молодого вигляду. Максимально це відчувалося в новій колекції бренду, з її мотивами ретро 1970-х років.


Ферретті працювала над модернізацією вже запаленої теми 70-х років, у межах якої поєднала різнокольорові смужки на замшевих текстурах. Але виділялися ті речі, на яких були її знакові вигадливі деталі: жакет з об'ємними краями, слизька сукня у формі метелика, скомпонована з різнобарвного шовку, і рясно вишиті оборки. Вечірні образи дизайнерка представила в відтінках синього і чорного кольорів, що різко змінило настрій колекції. За їх допомогою креативна директорка перейшла від хіпі-мотивів до буржуазного шику, що стає популярнішим з кожним днем.

У своїй новій колекції дует чоловіка і дружини, Люка і Люсі Маєрів досліджував природну деталізацію рафії на противагу гострому пошиттю, яким славиться Дім. У час, коли споживачі ретельніше вивчають свої придбання, дизайнерам доводиться відходити від їхнього знакового мінімалізму, аби вирізнитися і встановити зв'язок з клієнтами.


Поняття протилежностей було ще одним важливим принципом колекції весна-літо 2020: шовк і трикотаж, візерунки з блискіток і бахрома, структура і колір, м'якість і жорсткість ліній. Дизайнери поділилися, що в новому сезоні багато думали про Віденську сецесію 1900-х років і психоделічний рух 1960-х років. Їхнє найдивніше нововведення – рухливий мармуровий мотив, узятий з обох епох.


Алессандро Дель Аква розповів, що в новому сезоні надихався легендарною колекцією Іва Сен-Лорана du Scandale, створеною 1971 року. Дизайнер вважає, що її дух резонує з його любов'ю до безжальної еротики.


Ти не менш, No. 21 весна-літо 2020 має не такий провокаційний вигляд. Плавні сукні з шифону з квітковим принтом, створені в тьмяних відтінках первоцвіту, цукерково-рожевого, горохово-зеленого, здаються оманливо скромними. Плісировані спідниці з одного боку на подіумі були розстебнуті на ґудзиках, так оголювали ноги; діагональні розрізи на ліфах демонстрували верхню частину спідньої білизни; навіть піджаки отримали свою дозу розпусти завдяки безжально розрізаним рукавам. Вдалося досить чуттєво, впевнено і звабливо елегантно. Дизайнер не переступив межу, вберіг вбрання від очевидності та нудної спокусливості.
