Молоді українські бренди показали нові колекції в Будапешті
Окрім українських брендів GUDU та Darja Donezz, свої нові колекції в Будапешті, у межах Ukrainian Fashion Week International Season SS23, продемонстрували й кілька молодих марок з нашої країни. Вони торкнулися дуже важливих тем і знову нагадали міжнародній аудиторії, що війна ще не закінчилася. Розповідаємо про кожну з колекцій.
Кожен елемент колекції "Ukrainian winter-summer 2022" розповідає про українське місто, яке зазнало руйнувань і страждань від російського наступу. Історію трагедій дизайнерка розповідає через стилізовану вишивку ручної роботи на понівечених гільзами, цвяхами та склом речах. Найболючіша згадка про події в Україні нанесена нитками на оверсайз-жакет – Маріупольский драмтеатр з написом "ДІТИ".
Колекція "Свобода" — колекція про постріли в спину свободі та незалежності народу України. Справжню свободу не залякати, не розстріляти, не затоптати, бо вона живе в серці кожного українця. У цій колекції дизайнер звертається до сили жіночого духу та до того, як неймовірно він може трансформуватися, набуваючи могутньої зброї внутрішньої мужності та відданості. Ніжні крила жіночності перетворюються на металевий щит і зброю.
До капсульної колекції "Говори зі мною" ввійшли лаконічні сукні та тренчі архітектурного крою. У цій колекції збережена ідея жіночності й вишуканості силуетів та чіткості форм, виражена через призму деконструктивізму. "Ця колекція – моя творча рефлексія на те, що відбувається в країні. Життя безкомпромісно поділилося на чорне і біле. Центральний образ – жилет (бронежилет), який символізує розквіт душі. Це символ сили та незламності жінки", – коментує Ігор Сідлецький.
В основі колекції SS23 "RED IS LOVE" – мотиви вишиванки в сучасній інтерпретації, як оберега українського народу та коду нації. Митець не може залишатись осторонь подій, які відбуваються навколо нього. Поєднання мужнього й ніжного, маскулінності та фемінності в одному образі як спроба примирити довічне протистояння та боротьбу. Поєднання елементів мілітарі з квітами, що є характерною стилістикою бренду, – метафора спаплюжених квітучих степів України.
Колекції бренду LISABO завжди пов’язані з природою. Нова колекція "Цвіт" присвячена традиції святкування Івана Купала нашими предками. Свято Івана Купала символізує зв’язок людини з природою, це давнє й колоритне свято. У колекції закцентовано на приталених силуетах. Матеріали колекції: шовк, віскоза, мериносова вовна. Дизайнер використовує декор ручної роботи з натурального пір’я та декоративних квітів.
Фото: Юрій Яцкулич