З піни морської: нова колекція Darja Donezz
Darja Donezz — ще один український бренд, який представив нову колекцію на головному подіумі Budapest Central European Fashion Week. На береги Дунаю дизайнерка Дар’я Донець привезла колекцію, нерозривно пов’язану з водною стихією, а головним джерелом її натхнення стали античні легенди та видатні жіночі образи грецької міфології.
"Здійснився найбільший страх – війна. Доводиться вчитися жити в цій новій реальності, будувати мрії та плани з піску, коли звідсіля дме вітер. Для мене ця історія повторюється вдруге, моїй родині вже доводилося тікати від війни та влаштовувати нове життя, але ми були вдома, в Україні. Тепер довелося тікати далі, вести дітей за собою від страшних подій. І як і тоді, у 2014, я знов роблю колекцію, коли моя команда далеко. Мені, як ніколи важливі зв’язки, коріння, розбиті уламки. Я вірю в щось незбагненне, у збіг обставин, важливість кожної людини на шляху, у душевні поривання й сильні почуття. Кілька років тому я чітко побачила перед очима сукню з рибою, і відтоді вона є в кожній колекції", – розповідає Дар’я Донець.
В останній подіумній колекції, що була представлена в Києві, йшлося про Венеру Ботічеллі, яка на відкритій мушлі пристала до берегів. У грецькій міфології Венера – Афродіта, рятуючись від Тіфона, кинулася із сином Еротом у воду й урятувалася з ним, перетворившись на риб і перепливши річку. "Дивовижно, але зараз ми з дітьми перебуваємо в Португалії, в країні, історія якої пов’язана з мореплавством і рибальством. Тому нова колекція – це зв’язок між минулим і теперішнім. Це надія на повернення додому й подяка країні, в якій моя родина знайшла прихисток", – каже дизайнерка.
Ефектна вишивка та художні принти знову з’явилися в колекції. Палітра аристократично шляхетна: чорний, відтінки піску й перлів, пилово-блакитний, чорнильний. Ключові речі: жіночні сукні, комплекти шовкових топів і спідниць у тон, фірмові костюми.
Нагадаємо, що участь українських дизайнерів у Budapest Central European Fashion Week – це частина UFW International Season SS23, у межах якого через військові дії на території України наші бренди мають можливість показати свої нові роботи на міжнародних майданчиках у всьому світі – від Лос-Анджелеса до Будапешта.
Фото: Юрій Яцкулич