Модний протест: що потрібно знати про бренд Moschino
Про батька Moschino Франко Москіно, перезавантаження бренду з приходом Джеремі Скотта і жартівливу моду Moschino розповіла співзасновник One Group Вікторія Козлова.
Як і багато яскравих особистостей кінця минулого сторіччя, Франко Москіно прожив недовге, та яскраве життя. Перш ніж заснувати під своїм ім'ям один з найбільш значущих італійських брендів, він встиг попрацювати ілюстратором в Джанні Версаче і Cadette. Але в 1983 році сталася головна подія в його житті: Москіно заснував компанію Moonshadow і представив світу лейбл Moschino Couture.
Першими моделями Moschino стали жіночий денім і повсякденний casual. Трохи пізніше лінійний ряд доповнився вечірнім одягом, білизною та взуттям. Ще через пару років Франко почав створювати одяг для чоловіків і випустив кілька парфумів. Працюючи на випередження, вже в 1988 році він відкрив перший бутік Moschino в Мілані, запустив лінію Cheap and Chiс й назавжди оселився в серцях італійських модниць, завдяки своєму неповторному стилю та іронії. Одяг Москіно можна було легко впізнати по неймовірних аксесуарах, що зустрічається практично на кожній моделі: чи то мова про пляшкові корки, чи про пластмасові макети яєчень.
"Я скоріше декоратор, аніж творець нових форм", – неодноразово підкреслював Франко Москіно. Його роботи – це ідеї, одягнені в матеріальні форми. Дизайнер закликав усіх перестати сприймати з трепетом високу моду, використовуючи для цього свій талант і відмінне почуття гумору. Саме він придумав знамениті пальта зі штучного хутра, прикрашені плюшевими ведмедями, додав прищіпки до класичного костюму з твіду від Chanel і придумав слоган Stop The Fashion System. Мені здається, Франко завжди ставив перед собою непрості завдання. Одним з його останніх задумів стало створення нешкідливої для навколишнього середовища тканини.
Поступово бренд Moschino вийшов на новий рівень, ставши творцем одягу для італійських спортсменів, що беруть участь в Олімпіаді в Турині в 2006 році, і розробив дизайн концертних нарядів для Кайлі Міноуг і Мадонни. За 10 років, починаючи з 2007 року, марка відкрила 40 бутиків в Китаї, готель в Мілані, запустила роботу онлайн-магазину і свою лінію меблів, присвячену Сальвадору Далі.
Наприкінці 2013 року пост креативного директора бренду погоджується зайняти молодий, та вже досить відомий американський дизайнер Джеремі Скотт. Мені важко уявити більш підходящого кандидата на роль ідеолога Moschino, адже роботи Джеремі багато в чому перегукувалися з ідеями Франко. Навіть на свій уклін після показу Скотт вийшов у футболці з написом: "Я не говорю італійською, зате говорю мовою Moschino".
Карл Лагерфельд відзначив талант Джеремі, назвавши єдиним дизайнером, гідним замінити його на позиції в Chanel. Під керівництвом Скотта Moschino випустив свої знамениті моделі, присвячені темі модного фаст-фуду, духу бунтарства та об'єднанню спортивного стилю з діловим. Тепер на рахунку бренду більше сотні колаборацій зі знаменитостями, серед яких: Кайлі Міноуг, Бейонсе, Гвінет Пелтроу, Діта фон Тіз, Сієнна Міллер, Ума Турман, Ніколь Кідман, Фергі, Кейт Хадсон, Єва Лонгорія, Леді Гага, Алісія Сільверстоун, Періс Гілтон, Кеті Перрі, Брітні Спірс і навіть Мішель Обама.
Moschino славиться абсолютною свободою, почуттям гумору та неповторним стилем. Завдяки його засновнику Франко Москіно, бренд радикально відрізняється від еталонів високої моди. Італійський дизайнер зробив революцію, дозволивши жінкам одягатися так, як ми самі цього хочемо. Єдиний стандарт, який пройшов з Moschino через всю його довгу історію – це стандарт високої якості. І завдяки роботі Джеремі Скотта, бренд ще довго буде тішити своїм стилем та множити армію шанувальників у всьому світі.
У колекції Moschino весна-літо'18 Джеремі Скотт зумів зберегти характерні для бренду іронічні нотки і додати таку необхідну літню легкість. Він одягнув моделей в спідниці-пачки найяскравіших кольорів, включаючи відтінки популярного My Little Pony. Легкий низ доповнили косухи в панк-стилі зі шкіри з заклепками і корсети. Продовжуючи тему відтінків, Джеремі представив кілька суконь-квітів, які оживають на моделях і символізують свободу. Обличчями колекції стали відразу дві моделі: Наомі Кембпелл і відкриття цього року – Кайя Гербер, донька Сінді Кроуфорд. Правильне рішення для бренду, що бажає охопити відразу дві аудиторії: вже знайомих з колекціями фешіоніста й молодих трендсеттерів.