КУПИТИ КВИТКИ

Матриця: рекламна кампанія Balenciaga весна-літо 2019

Після показу сезону весна-літо 2019, який Демна Гвасалія провів у кислотному тунелі, що складався з електронних екранів, дизайнер продовжує транслювати свою думку про те, що мода здатна перемістити людей в іншу реальність. Зробив він це за допомогою відео, яке представив на підтримку весняно-літньої колекції.

Як і для створення тунелю, так і для роботи над рекламним роликом, Balenciaga співпрацювали з художником і режисером Джоном Рафманом. Відео, яке триває майже дві хвилини, виконане в стилі фільму "Матриця", і створене так, щоб нагадувати більше аматорсько-фанатську роботу з дешевими спецефектами і поганою якістю.

Реклама.

У відео немає ніяких слів або гасел. Кадри змінюються під різні звукові ефекти і техно-трек 1990-х років. Одягнені в Balenciaga моделі катаються на роликах, бігають по місту, працюють в лабораторії і б'ються на тлі зеленого екрану, пускають один в одного лазери і створюють портали в процесі. Всі персонажі носять ключові елементи сезонної колекції, в тому числі сорочки з Ейфелевою вежею з леліток, мішкуваті піджаки, чорні спортивні кросівки і крихітні сонцезахисні окуляри. Схоже, ретро-комп'ютерні технології – та тема, яку Гвасалія може інтерпретувати нескінченно.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.