Матриця: рекламна кампанія Balenciaga весна-літо 2019
Після показу сезону весна-літо 2019, який Демна Гвасалія провів у кислотному тунелі, що складався з електронних екранів, дизайнер продовжує транслювати свою думку про те, що мода здатна перемістити людей в іншу реальність. Зробив він це за допомогою відео, яке представив на підтримку весняно-літньої колекції.
Як і для створення тунелю, так і для роботи над рекламним роликом, Balenciaga співпрацювали з художником і режисером Джоном Рафманом. Відео, яке триває майже дві хвилини, виконане в стилі фільму "Матриця", і створене так, щоб нагадувати більше аматорсько-фанатську роботу з дешевими спецефектами і поганою якістю.
У відео немає ніяких слів або гасел. Кадри змінюються під різні звукові ефекти і техно-трек 1990-х років. Одягнені в Balenciaga моделі катаються на роликах, бігають по місту, працюють в лабораторії і б'ються на тлі зеленого екрану, пускають один в одного лазери і створюють портали в процесі. Всі персонажі носять ключові елементи сезонної колекції, в тому числі сорочки з Ейфелевою вежею з леліток, мішкуваті піджаки, чорні спортивні кросівки і крихітні сонцезахисні окуляри. Схоже, ретро-комп'ютерні технології – та тема, яку Гвасалія може інтерпретувати нескінченно.