КУПИТИ КВИТКИ

Магічна утопія: рекламна кампанія Gucci весна-літо 2018

До нової рекламної кампанії Gucci доклав руку іспанський художник та ілюстратор Ігнасіо Монреаль. Це вже не перша подібна співпраця, зовсім недавно Монреаль оформив каталог різдвяних подарунків для італійського модного Будинку.

Gucci весна-літо 2018

Нова робота являє собою "утопічну фантазію", а весь сакральний сенс крутиться навколо трьох елементів: землі, моря і неба. Картини Ігнасіо Монреаля будуються на ретельно опрацьованих деталях, за допомогою яких він підкреслює фантастичні особливості героїв, що живуть у вигаданій реальності.

Реклама.

<b>гуччи утопия</b>

Читайте також:

Підсумки 2017 року: кращі рекламні кампанії

Магія місячного світла: лукбук The Coat by Katya Silchenko весна-літо 2018

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.