КУПИТИ КВИТКИ

Людина в чорному: чим особлива колекція VIKTORANISIMOV весна-літо 2026

Першу частину колекції VIKTORANISIMOV представили на Тижні моди в Берліні, тоді як на Ukrainian Fashion Week сезону весна-літо 2026 бренд презентував усі 51 образ. Основою колекції став чорний колір, який, за задумом дизайнера Віктора Анісімова, є мовою реальності. Які ще символізми приховує колекція бренду розповідаємо далі.

Реклама.

Колекція VIKTORANISIMOV весна-літо 2026 – це розповідь про людину у чорному, яка стоїть серед руїн зруйнованої будівлі. Хоча головним кольором колекції й став чорний, у ній все одно є місце для надії. Створені образи надихнув капсульний гардероб Президента України Володимира Зеленського, над яким працювала команда бренду.

До колекції увійшли речі з льону та суміші льону з віскозою: сорочки із запахом, довгі туніки з відкритим низом, кроп-топи та шорти, що під час руху трансформуються у спідницю. Кожна річ створена на принципах багатошаровості та трансформації й може як комбінуватися із речами з колекції, так і стилізуватися окремо.

Одним з найвпізнаваніших елементів колекції стала формена куртка: натхненна подібною курткою Володимира Зеленського, її інтегрували у колекцію з мінімальними змінами. Спокійно, втім рішучо, крокували подіумом Українського тижня моди моделі, презентуючи нову колекцію VIKTORANISIMOV, яка надихає бачити світло у кінці тунелю, не забуваючи про реальність.

Фото: Юрій Яцкулич

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.