КУПИТИ КВИТКИ

LUTIKI представили новий епізод: браслет-пружина Bloom

Український лейбл LUTIKI, який позиціонує себе бренд-серіалом, презентував новий епізод, головним об'єктом якого став браслет-пружина — відмітний знак бренду. Цього разу він набув альтернативного сенсу і концептуально продовжив love story попередньої серії.

Браслет з латуні з райдужним титановим покриттям відображає єднання з природою і передає красу розквітлих пуп’янків. Дизайнер бренду Соня Солтес пропонує використовувати браслети як альтернативу обручкам, змінювати традиції і переосмислювати цінності.

Реклама.

"Ця історія трохи глибша, ніж просто візуальний образ. Вона про переосмислення звичних для нас речей. На карантині, як, можливо, багато хто, я мала більше можливостей для роздумів. Одним з питань, які не давали мені спокою, було питання про можливість відмови від звичок, що стали недоступними під час ізоляції. Чи можемо ми відмовитися від старих ритуалів або переосмислити їх? Відкинути символи, значення яких ми насправді не розуміємо, і придумати свої нові традиції?", — коментує Соня Солтес.

Автором світлин нового епізоду стала фотограф Ксенія Каргіна. На світлинах — реальна пара, Саша Дубров і Таня Максимович, чия персональна історія пов'язана з ізоляцією на карантині. Дизайн обкладинки належить Даші Сороці.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.