До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

ТРЦ Gulliver і бренд Ised презентували лімітований дроп за мотивами робіт художниці Любові Панченко

"Танцюй під свою дудку" — так називається лімітований дроп, присвячений творчості української художниці Любові Панченко. Це колаборація ТРЦ Gulliver та бренду одягу ISED. До проєкту також доєднався бренд авторських аксесуарів Nesamovýto, який спеціально до презентації створив хустинку, торбинку "тайстру" та твілі. Розповідаємо про цю колаборацію детальніше.

Лімітований дроп "Танцюй під свою дудку"

Реклама

Про мисткиню Любов Панченко

Любов Панченко — одна з найяскравіших українських мисткинь другої половини 20 століття. У 60-ті роки Любов Панченко працювала художницею-модельєркою в Будинку моделей "Хрещатик" — легендарному київському будинку мод. Паралельно займалась живописом, графікою та вишивкою, створювала національне вбрання та костюми для українських хорів та інших мистецьких колективів. У радянські часи художниця не мала персональних виставок і зазнавала утисків з боку влади, а її великі виставкові проєкти почалися вже в 1990–2000-х роках. Письменник, критик та правозахисник Євген Сверстюк писав про її творчість так: "Ці роботи несуть печать геніальності. Вона живе в своєму світі, вона відкриває нам цей світ".

Любов Панченко

На жаль, мисткиня постраждала внаслідок російської окупації Бучі, де вона мешкала. 30 квітня 2022 року Любов Панченко померла в київській лікарні. Сьогодні роботи художниці зберігаються у Музеї шістдесятництва (філії Музею історії міста Києва). Важлива місія благодійної колекції одягу "Танцюй під свою дудку" — популяризувати творчість мисткині.

Лімітований дроп "Танцюй під свою дудку"

Про колекцію і благодійну складову

До колекції увійшли сукня міді, плахта, корсетка, кардиган та етножакет у сучасній інтерпретації, створені у колаборації Gulliver та бренду одягу ISED. "Мене вражає особистість Любові Панченко. Так багато поєдналося в одній людині: творча, чутлива, легка, яскрава душа і водночас неймовірна сильна воля, непохитність поглядів, — розповідає авторка колекції, дизайнерка бренду ISED Анастасія Полюхович. — До того ж, Любов Панченко створювала речі, які несли в собі наш національний код".

INGRET представляє колекцію одягу "Танцюй під свою дудку"

Обличчям кампейну стала співачка, учасниця Нацвідбору на Євробачення INGRET. Тендітна і жіночна, але при цьому надзвичайно сильна і талановита – ідеальне відображення "тої, хто танцює під свою дудку". До проєкту також доєднався український бренд авторських аксесуарів Nesamovýto, який спеціально до презентації створив хустинку, торбинку "тайстру" та твіллі. "Ми хотіли передати той особливий бунтарський дух, який був притаманний художниці, — коментує Вікторія Густі, засновниця бренду Nesamovýto. — Саме через цей образ хуліганки, що випередила свій час, хочемо познайомити якомога ширшу аудиторію з Любов’ю, зацікавити творчістю мисткині".

Лімітований дроп "Танцюй під свою дудку"

Партнерами проєкту Музей шістдесятництва та Український інститут національної памʼяті, cowo.guru та спільнота "Поступ-14", завдяки яким побачив світ перший художній альбом Любові Панченко "Повернення". Друкована книга з’явилася у видавництві Олександра Савчука у 2022-2023 роках.

Лімітований дроп "Танцюй під свою дудку"

Яскравим елементом колекції стала футболка, 100% від продажів якої піде на благодійність — на підтримку благодійного фонду "Охматдит". Футболку можна придбати на інфостійці у ТРЦ.

Про арт-проєкт, присвячений Любові Панченко, що реалізується у ТРЦ Gulliver

Колекція стала частиною артпроєкту ТРЦ Gulliver про Любов Панченко, який також включає виставку робіт художниці та fashion-інсталяцію з колекцією на другому поверсі, а також брендування ТРЦ.

Лімітований дроп "Танцюй під свою дудку"

"Протягом року ми розповідатимемо історії відомих невідомих митців, щоб якомога більше людей мали змогу дізнатися, які талановиті українці. Починаємо нашу серію з Любові Панченко, про яку ми разом з Музеєм шістдесятництва вже розповідали минулого року. Цього року, окрім виставки і лекції про творчість, Gulliver разом з молодим брендом ISED створили унікальну колекцію одягу, надихнувшись роботами неймовірної художниці", — коментує директорка з маркетингу ТРЦ Катерина Жураківська.

Придбати колекцію можна за передзамовленням, детальні умови за посиланням.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.