Навколосвітня подорож: Jean Paul Gaultier Couture весна-літо 2019
Жан Поль Готьє, дизайнер, який перетворив матроську смужку в фірмовий знак свого бренду, вибрав морську тему для кутюрної колекції сезону весна-літо 2019 – навколосвітню подорож з кінцевою зупинкою в Японії.
Готьє почав шоу з інтерпретацій тільняшки: він представив повітряну блузу з тюлю, схований під піджаком топ в морському стилі, і легку майку, що визирала з-під прозорої блузки. Але він негайно просунувся вперед, швидко і вільно граючи з основною темою колекції. На подіумі було все: від класичних смугастих костюмів до суконь в смужку, що нагадували мексиканські покривала.
Як і на складного крою сукнях, так і на костюмах і піджаках були загострені плечі, які Готьє з гумором назвав "акулячими плавниками". Незважаючи на безліч візуальних каламбурів, дизайнеру вдалося не зациклюватися на одній ідеї, а продовжити весело інтерпретувати архетипи різних культур. Яскраві приклади – образ танцівниці канкану в "листковій" сукні з органзи, яка на вигляд була як з малюнка Тулуз-Лотрека; квартет панк-гейш у вбраннях з тканин в металік-відтінках і морська богиня в синій сукні з тюлю.
Коко Роша вийшла в одному з найбільш незвичайних образів: прозорій бірюзовій сукні з органзи з хвилеподібними обручами. Ближче до фіналу, коли незмінна муза дизайнера, Діта фон Тіз, вийшла на подіум в спокусливій напівпрозорій сукні з плечима, схожими на гарпун, акцент змістився на серію суконь, які демонстрували традиції паризької моди. Шоу закрила Анна Клівленд в весільній сукні, яка, здавалося, була зроблена з паперових парасольок, але іншого від Готьє очікувати і не варто. Адже для нього мода – це, перш за все, розвага.
Переглянути всю колекцію Jean Paul Gaultier Couture весна-літо 2019.