Оспівуючи спадщину: колекція Chloé осінь-зима 2021/2022
Спостерігати за дебютом Ґабріели Герст для Chloé було все одно, що бачити, як на власних очах виростає дитина двох знайомих людей. Поступово впізнавані ознаки кожного набору генів трансформувалися в один симбіоз, який виявився вельми привабливим. Герст назвала свою колекцію в Chloé "Афродітою", тоді як її колекція для власного бренду мала назву "Афіна": чуттєва і грайлива жіночність виступила проти героїчної й мудрої андрогінності. В основі обох колекцій — характерне для дизайнерки приземлене пуританство, проте її погляд на буржуазне богемне життя героїні Chloé був більш дівочим та енергійним, ніж строгий модернізм її власного бренду.
Локацією для свого дебюту Ґабріела Герст вибрала Brasserie Lipp, де раніше покійна засновниця Chloé Ґабі Аґ’єн представляла деякі зі своїх найраніших колекцій. Бруківкою бульвару Сен-Жермен моделі демонстрували колекцію, сповнену спадщини модного Дому, за яку свого часу відповідали Ґабі Аґ’єн, Фібі Файло, Клер Вайт Келлер, Наташа Рамсей-Леві, Стелла Маккартні і Карл Лагерфельд. На подіумі з’явилася велика кількість трикотажних речей, вбрання з візерунчастими краями, романтичні хвилясті шлярки, пончо ручної пряжі зі стьобаними дутими комірами, елегантне плісування, англійська вишивка й архівні сумки модного Дому.
Сталий розвиток та екологічність для Ґабріели Герст мають першочергове значення. Дизайнерка віддала частину тканин з попередніх колекцій марки в громадську організацію Sheltersuit Foundation, яка опікується безпритульними. У співпраці з благодійним фондом Герст випустила кілька курток і рюкзаків з непромокального матеріалу. Решту колекцію було виготовлено з перероблених матеріалів і залишків тканин попередніх колекцій. Довгі смугасті сукні й в’язані сумки через плече були зшиті з 80% кашеміру, отриманого в процесі перероблення, а на об’ємних куртках у стилі печворк виднівся принт з конячками, який використовувала раніше дизайнерка Наташа Рамсей-Леві.
Дизайнерка зробила свій внесок у створення аксесуарів бренду. Результатом її роботи стала оновлена архівна лінійка сумок. Герст вдалося зібрати 50 вінтажних сумок дизайну Фібі, які після кастомізації обрізками тканин і кристалами дістали нове життя. Цього сезону культову сумку Edith перевидали з первинним дизайном. Нове сімейство Edith містить сумки з переробленого кашеміру й жакарду в мініверсіях. "Моєю першою сумкою Chloé була Edith, я досі люблю її й хочу віддати данину поваги", — розповідає Герст.
У співпраці з художником Пітером Майлсом дизайнерка створила мармурові принти на блузках і сукнях, що складаються з морських водоростей і яєць. На подіумі також з’явилися органічні дублянки й верхній одяг з екошкіри. Герст використала архівний мотив метелика як аплікацію на задній частині спідниць, а також на светрах з переробленого кашеміру й мериноса, вшановуючи "наш світ комах", і зазначила, що пестициди, використовувані в нестійких тканинах, означають неминучу смерть екосистемі. За підтримки свого однодумця, генерального директора Ріккардо Белліні, Герст вдалося із цією колекцією Chloé вже зменшити вплив на довкілля на 400%, порівнюючи з лінією минулої зими.
Всю колекцію Chloé осінь-зима 2021/2022 дивіться тут.