Прощавай, Берлін: показ осінньо-зимової колекції Givenchy
Клер Вейт Келлер продовжує вибудовувати нову візуальну історію Givenchy і в новому сезоні головним своїм помічником вона обрала кіноіндустрію. Британка звернулася до архівів Будинки, в яких одна з найважливіших глав присвячена творчому союзу Юбера де Живанші і його музи Одрі Хепберн. "Їхні взаємини вплинули не лише на історію бренду, але і на всю кіноіндустрію середини ХХ століття, – розповіла на бекстейджі показу дизайнер. – Мене це дуже надихає, і тому в новому сезоні мені захотілось попрацювати з жанром нуар – небезпечним і дуже спокусливим водночас".
Інтригуючу обстановку показу Келлер вирішила відтворити в будівлі Міністерства юстиції, куди ще жодного разу не був допущений жоден модний бренд. Важкі оксамитові штори глибоких відтінків створювали інтимний настрій в залі, додаючи свою частку драматизму в те, що відбувається. Однак використовувати тільки нуар було б занадто просто, тому Келлер поєднала його з іншою, не менш цікавою епохою – берлінським нічним життям 1980-х, адже обидва ці періоди оспівували жіночу силу, хоч і по-своєму.
"Я дуже люблю ніч, а нуар і Берлін неможливо уявити без цього часу доби, – пояснює британка. – Всі почуття вночі загострюються і бачимо ми все в зовсім іншому світлі". На подіумі її роздуми вилилися в низку строгих комплектів всіх відтінків сірого, масивних шуб і шкіряного одягу, які на брутальному тлі німецької столиці виглядали б справді органічно.
Наприкінці шоу на подіумі з'явився той самий голлівудський нуар з його розкішними сукнями й флером таємничості. Клер Вейт Келлер зробила ставку на зрозумілі форми й делікатний декор – нічого зайвого, але погляд відірвати неможливо.