До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Кейт Мосс вперше стала обличчям Giorgio Armani

Незважаючи на свою довгу модельну кар'єру і численні співпраці з легендарними брендами, Кейт Мосс вперше знялася в рекламній кампанії італійського модного Дому Giorgio Armani. Британка розслаблено позує на світлинах знаменитого фотодуету Мерта Аласа і Маркуса Пігготта в лаконічних образах і з новою зачіскою – тепер вона носить злегка недбалий боб відтінку платинового блонду. Нова колекція натхненна піснею "Рапсодія у стилі блюз" американського композитора Джорджа Гершвіна – саме тому фотографи зробили акцент на відтінках синього і блакитного. Як сказала Кейт Мосс: "Настав час елегантності".

Кейт Мосс у рекламній кампанії Giorgio Armani

"Кейт Мосс виділяється як жінка надзвичайної вроди, чия індивідуальність і енергія добре відрізняють її від швидкоплинних захоплень брендів. Новий для неї стиль Armani чудово поєднується з її духом свободи і бунтарства", – прокоментували представники італійської марки.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.