КУПИТИ КВИТКИ

Карла Бруні в різдвяній рекламній кампанії Burberry

Британський модний Дім Burberry представив нову різдвяну кампанію під назвою "Що таке любов?". Вона стала першою святковою зйомкою для Ріккардо Тіші на посаді креативного директора бренду. Тіші не зраджував собі і запросив людей, які його надихають – від експершої леді Франції, Карли Бруні до художника У Цана і британського футболіста Рубена Лофтуса-Чіка.

Різдвяна рекламна кампанія Burberry
Різдвяна рекламна кампанія Burberry

"Різдво – це час любові і дружби, коли люди в усьому світі збираються в колі своїх сімей, – розповідає Тіші. – Це один з моїх улюблених періодів року, коли можна зупинитися, зробити паузу і підсумувати все. У цьому проєкті я хотів зібрати людей, які були поруч зі мною зі старту роботи в Burberry і підтримували мене".

Реклама.
Різдвяна рекламна кампанія Burberry
Різдвяна рекламна кампанія Burberry
Різдвяна рекламна кампанія Burberry

Ідею єднання Тіші продемонстрував за допомогою безлічі групових кадрів, на деяких з них зображені більше 10 людей. Зняв кампейн фотодует Мерт і Маркус.

<b>BurberryFestiveCampaign2019</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.