Як минув третій Verholy Fashion Weekend
Promotion
Вже втретє в Verholy Relax Park минув модний вікенд, який цього року порадував гостей особливо насиченою програмою. Крім безлічі дорослих колекцій одягу тут можна було побачити і дитячий блок показів.
Організатори Verholy Fashion Weekend розповідають, що з кожним роком інтерес до українських дизайнерів за межами Києва стає все більш високим і для байєрів з Харкова, Полтави і Дніпра саме цей захід стає місцем, де можна ознайомитися ближче з локальними брендами і заключити договори.
Так, в основному блоці показів нові колекції представили бренди: PutivcevAtelier і KOSTENKOVA STUDIO, PIRANHA, ANNA BESPALAYA, Miss Juliet, VOVK, IIIIT art store, Week, GM for Tourmaline, Stl.Katin і багато інших.
Кульмінацією модного вікенду став показ бренду Victoria Gres, який вже відсвяткував своє 25-річчя і зараз відчуває своє друге народження.
У дитячому блоці Verholy Fashion Weekend участь взяли марки YakYangol, TATSI, Aliniya і LIKE MY MOM. Офіційним партнером дитячого блоку івенту став центр розвитку "Дитяча корпорація успіху"
Генеральний партнер всього заходу – Toyota Центр Полтава – ТОВ "Компанія" Стар Лайн ", офіційний партнер – страхова компанія "Арсенал", а б'юті-партнер заходу – салон краси ZEBRA.
Крім того, всі гості модного вікенду могли зробити собі різноманітні плетіння в зоні G.BAR, а також відвідати маркет, де можна було поміряти і купити всі вбрання від українських дизайнерів, що сподобались під час показів.
Частину коштів, зібраних з продажу квитків, а також з аукціонів на самому заході спрямували на благодійність за допомогою Всеукраїнського благодійного фонду допомоги та розвитку Help Group.