КУПИТИ КВИТКИ

Театральний сезон: як минув показ Dolcedonna

Promotion

Український бренд Dolcedonna, колекції для якого створює дизайнер Олена Голець, представив нову капсульну колекцію, присвячену сезону свят. Підкреслити її урочистий настрій допомогла правильно обрана локація – київський театр "Сузір'я".

Реклама.

Увійшли в колекцію святкові сукні та світшоти, переосмислені спортивні костюми та асиметричні спідниці, які можна носити як з ошатною блузкою, так і простою футболкою. Доповненням до колекціїї Dolcedonna на подіумі став верхній одяг хутряних брендів Gilberti і Lady Berel, показаний за підтримки найбільшого у світі хутрового аукціонного дому Копенгаген Фур, розташованого в Данії, постачальника розкішного, екологічного хутра.

Сама Олена Голець розповідає, що лінія демократичною одягу Dolcedonna для неї – це можливість показати українкам, що одяг локальних брендів також може бути якісним і цікавим. Ще одна важлива риса марки – широка розмірна сітка, щоб знайти свій ідеальний святковий образ могла кожна.

Олена Голець

Організатори показу – команда конкурсу дизайнерів European Fashion Union, Майя Крук і Лана Головко.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.