КУПИТИ КВИТКИ

Гра в класика: Burberry Pre-Fall 2019

В середині листопада креативний директор бренду, Ріккардо Тіші, представив нову різдвяну рекламну кампанію для Burberry, в якій зібрав справжній зірковий склад. У відеоролику знялися: супермодель Наомі Кемпбелл з мамою Валері Морріс, актор Метт Сміт, співачка MIA, актриса Крістін Скотт Томас і художниця Джуно Каліпсо. А зараз можна побачити, якою буде вже наступна зима у Burberry, Ріккардо Тіші підготував лукбук колекції Pre-Fall 2019.

Burberry Pre-Fall 2019

У новій роботі креативного директора класика Будинку, такі речі, як традиційні кашемірові кардигани і бежеві тренчі, широкі вовняні штани і небесно-блакитні блузки, змішані з ультрамодними одиницями широкими дутими шарфами, безрукавками і скульптурними корсетними топами. Коміри і манжети отримали іронічний металізований пірсинг, а кейпи і костюми оброблені класичними замшевими і оксамитовими бейками.

Реклама.
Burberry Pre-Fall 2019
Burberry Pre-Fall 2019
Burberry Pre-Fall 2019
Burberry Pre-Fall 2019
Burberry Pre-Fall 2019
Burberry Pre-Fall 2019
Burberry Pre-Fall 2019
Burberry Pre-Fall 2019
Burberry Pre-Fall 2019

Весь лукбук можна переглянути тут.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.