i am u are запускає онлайн-платформу для продажу українських брендів у США
Проєкт про креативну економіку України у Сполучених Штатах i am u are запускає власну диджитал-платформу для продажу локальних українських брендів і підтримки українських митців. На сайті проєкту у спеціальному розділі можна буде придбати речі з колекцій багатьох брендів, серед яких Bevza, Brua, Haluzka, Nadiia, Sofika, The Mapico, Gushka, Hutsul Avtentyka, Yakush Tableware.

Проєкт i am u are розпочинався як виставка з креативною архітектурною концепцією та добіркою українських брендів і компаній, що презентували американській спільноті Україну та її креативну економіку, а також пропагували українські бренди в усьому світі. Перша подія проєкту відбулася навесні 2023 року у Нью-Йорку й зібрала приблизно 4000 відвідувачів. Наразі платформа розширюється задля підтримки українських творців за кордоном. i am u are store вже налічує 26 брендів.

"i am u are був задуманий як екосистема, що збирає довкола найкращих українських творців. Тому запуск маркету — логічне продовження проєкту. Він дає нам можливість закріпитися на американському ринку довгостроково, щоб промотувати українську культуру і креатив не тільки під час заходів, а й поза ними. Власне, із цим пов’язані й майбутні плани проєкту: виходити за межі заходу і створювати нові форми та формати існування. Ми впевнені, що українська творчість має ще багато площин прояву", — каже засновниця i am u are Анна Пагава.
"Саме тому ми не зупиняємось у дослідженні різних форматів для роботи. Наприклад, вже наступного місяця ми робимо поп-ап на електронному музичному фестивалі ІCКРА в Public Records, де збирається прогресивна молодь Нью-Йорка. А в грудні заплановані дискусійні панелі в межах основної програми i am u are у Лос-Анджелесі, які мають на меті об'єднати підприємців та лідерів думок в Долині. Нам пощастило знайти однодумців і на East і на West Coast — Razom For Ukraine та Nova Ukraine", — ділиться Христина Скрипка.