Історичний екскурс: нова осінньо-зимова рекламна кампанія Gucci
Креативний директор італійського модного Будинку Gucci Алесандро Мікеле представив нову рекламну кампанію осінь-зима 2019/2020. У кампейні, який отримав назву #GucciPrêtÀPorter, Мікеле звернувся до витоків і міжкультурним дослідженням, виступивши не тільки як дизайнер, але і як історик. Дослідження всіляких культурних і географічних особливостей різних століть і історичних періодів привели дизайнера до початку "прет-а-порте" та культовим образам, що охопили десятиліття, включаючи сучасність.
Рекламна кампанія #GucciPrêtÀPorter є продовженням історії, яку дизайнер продемонстрував на подіумі в кінці лютого. У нотатках до цієї зйомки модний Будинок пише: "Мода колекцій прет-а-порте знову займає головні позиції, як це було 30 років тому, коли сенсаційні заголовки на обкладинках журналів були присвячені обов'язковому подолу, сезонним квітам і тканинам". Дизайнер довірив зйомку британському фотографу Глену Лучфорду, в той час як художнім керівником став Крістофер Симмондс.