До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

FROLOV x Antonov: нова колаборація до Дня Незалежності України

До Дня Незалежності України FROLOV створили перший офіційний мерч для легендарного авіаційного бренду Antonov. Це перша колаборація Державного підприємства "Антонов" з українським дизайнером. До дропу увійшли футболки трьох дизайнів, світшот та худі. Майбутні релізи обіцяють більше айтемів-сюрпризів згодом. Весь прибуток від продажів речей колаборації буде переданий на відбудову найбільшого транспортного літака у світі Ан-225 "Мрія", який знищили росіяни під час невдалої спроби захоплення аеродрому в Гостомелі у лютому 2022 року.

Над принтами колекції FROLOV тісно співпрацювали з українським художником Вовою Воротньовим. Велику увагу, як завжди, приділено деталям, де логотипи "Мрії" та "Антонова" є головними акцентами. Також написи "Мрія" та "Cossack" (що є кодовим іменем НАТО для літака) зараз відгукуються кожному з українців. Адже козак — це український воїн, а завдяки нашим воїнам-козакам ми зараз здобуваємо головну мрію — перемогу. Світшоти та худі виконані у поєднанні білого та сірого кольору, що наслідують реальні кольори "Мрії". Унікальний ніс літака, який є нестандартним елементом для літакобудування, тому що направлений вгору, нагадує за конструкцією капюшон, тож у худі його прикрасили жовто-синіми стрічками, які повторюють ліврею "Мрії".

Реклама

FROLOV x Antonov
FROLOV x Antonov

Центральним графічним символом є сім та три крапки. Вони відображають те, що відрізняє літак "Мрія" від будь-якого іншого літака у світі: шість двигунів (по три на кожному крилі) та семиколісне шасі. Саме тому на речах представлені крапки, що символізують ці риси: на світшоті шість крапок відображають шість двигунів на крилах. А сім крапок на худі нагадують шасі.

"Ми вийшли з ініціативою, запропонували наше бачення та концепцію для офіційного мерча. У процесі презентації ідеї нашої символіки для команди Antonov зрозуміли, що у семи крапках на айтемі вже і зображена сама "Мрія": ніс літака по центру і по три двигуни з кожного боку. Це також надпотужний символ, адже він доводить, що наша мрія не знищена, а її історія тільки розвивається, у ній не поставлено крапку. А відновлена "Мрія" буде ще сильнішою. І кожен з нас зможе долучитися до її відбудови", — каже Іван Фролов, засновник та креативний директор FROLOV.

FROLOV x Antonov
FROLOV x Antonov

Для виробництва колекції бренди звернулися до видатної української трикотажної фабрики "Роза". Тож усе — від трикотажного полотна до виробництва — повністю made in Ukraine. Київський ЦУМ став ексклюзивним партнером з офлайн-дистрибуції. З 24 серпня у спеціальному поп-ап-корнері можна буде приміряти та придбати колекцію протягом першого місяця з дня релізу. Також її можна замовити на сайтах tsum.ua та frolov.ua. Більше фото дивіться в нашій галереї.

<b>FROLOV x Antonov: колаборація для відновлення

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.