До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Дизайн і гумор: ювелірний бренд Nomis тепер ексклюзивно представлений у THE ICON

Бренд сучасних прикрас Nomis тепер ексклюзивно представлений у концепт-сторі THE ICON. Всі прикраси зроблено з 18-каратного золота з використанням лабораторних каменів. Створені за допомогою технологій нового століття, вони ідеально вписалися в концепцію бренду. Крім білих діамантів, у лінійці Nomis використано сині й жовті сапфіри, зелені та червоні смарагди.


Онлайновий запуск Nomis успішно пройшов у червні 2020 року. Засновниця бренду Олена Кіперман підкреслює універсальність, багатофункціональність і агендерність прикрас: гострі голки можна носити як моносережку або підвіску на сотуар, каблучку в багетних каменях надягати на палець або вухо, а кафи однаково пасують усім, незалежно від статі. "Важливо приймати в собі обидва єства — і чоловіче, і жіноче, а не культивувати щось одне. У сучасному світі гендерні кліше йдуть у минуле", — каже Олена.

Реклама

З прикрасами Nomis легко експериментувати, а нового сезону бренд запускає додаткову опцію кастомізації: можна самостійно створити персоналізовану голку, вручну нанизавши ювелірні деталі на скелет.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.