КУПИТИ КВИТКИ

Бренд THEO і mr.zhuravchik представили серію диджитал-ілюстрацій

Український бренд THEO спільно з молодим ілюстратором mr.zhuravchik представили серію іронічних диджитал-ілюстрацій, у яких серйозні думки іноді стають легкими й невимушеними.

Український дизайнер Тео Декан уважно стежить за локальним артспільнотами, допомагаючи молодим художникам заявляти про себе, започатковуючи з ними колаборації. Зокрема, новий проєкт бренд THEO здійснив з ілюстратором зі Львова, відомим як mr.zhuravchik.

Реклама.

У представлених диджитал-ілюстраціях одяг THEO обігрується по-новому — він має мрійливий і водночас кумедний вигляд, органічно поєднуючись зі стилем художника. Звичний об’ємний одяг ми бачимо у двомірному світі, де він не просто строката оболонка, а ще й гучна ідея з привабливою формою. В ілюстраціях помітні навмисна легкість і простота, які допомагають подивитися на щоденні дилеми й переживання з гумором і прийняттям.

<b>иллюстрации</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.