КУПИТИ КВИТКИ

Великі надії: важливі досягнення українського бренду THEO

В останні кілька сезонів український бренд THEO пережив багато важливих моментів: вдруге продемонстрував свою колекцію в рамках NYFW, запустив онлайн-платформу в Україні, ексклюзивно представив свій одяг у ЦУМі Київ. Про значущість цих подій vogue.ua поспілкувався з креативним директором Тео Деканом і СЕО лейблу Оксаною Деніс.

Для будь-якої компанії одне з найважливіших досягнень — це вихід її продукту на міжнародний ринок. Неабияка втіха, коли таким успіхом можуть похвалитися вітчизняні бренди, за розвитком яких стежиш від часу їхнього заснування. Модна марка THEO закріпила успіх минулого сезону й удруге представила нову колекцію в межах офіційного розкладу міжнародного Тижня моди в Нью-Йорку. Відтепер до українського THEO прикута увага журналістів і партнерів з усього світу.

Реклама.
Тео Декан, Оксана ДеннисТео Декан, Оксана Деніс

Для THEO це був усвідомлений і запланований крок — переміститися на міжнародний Тиждень моди. Бренд росте. "Ми вирішили, що американський майданчик нам підходить найбільше натепер, — розповідає Оксана Деніс. — Приємно було дізнатися, що організатори стежили за нами й ми вже були в списку потенційних учасників тижня моди. Нас приємно здивувало, що нашу роботу не обійшли увагою. Цікаво, що наші листи майже перетнулися. Це була кумедна, але доленосна ситуація. Ми відчуваємо, що так мало бути".

THEO осень-зима 2021/2022THEO осінь-зима 2021/2022

Присутність на міжнародному майданчику обіцяє багато бонусів, але, як відомо, з великою силою настає й велика відповідальність — у модному бізнесі це насамперед відповідальність перед покупцями, баєрами та пресою.

"Це дуже дисциплінує — ти завжди маєш бути зібраний, — продовжує Оксана. — Коли виходиш на міжнародний рівень, має бути високий рівень підготовки. Це потребує додаткової роботи над собою. Ми щодня ​​стаємо кращими й докладаємо якнайбільше зусиль, щоб наш продукт, наш кінцевий результат був гідного рівня. Це колосальна робота".

THEO осень-зима 2021/2022THEO осінь-зима 2021/2022

В історії THEO було безліч яскравих моментів. Тео Декан вирізняє для себе передусім важливі знайомства. "Для мене це події — зустрітися з цими людьми й здобути їхню підтримку, — каже креативний директор THEO. — Перше — це зустріч із Кариною Добротворською. Наша перша колекція, перший шоурум у Парижі, і я зовсім не сподівався побачити Карину у нас у гостях. І з того моменту наша симпатія одне до одного продовжується і ми не втрачаємо нашого зв’язку. Друга подія — коли за лаштунки нашого першого показу Даша Шаповалова провела фешн-критикиню Гілларі Александр. У межах виходу з дебютною колекцією це була знаменна зустріч. Третя подія — це коли Єва Чен абсолютно випадково відповіла на наше повідомлення в Instagram і одягла наше вбрання для стритстайлу під час Паризького тижня моди. Це сталося дуже легко й цілком природно".

Кожне зі знайомств по-своєму вплинуло на впізнаваність і розвиток бренду. Однією з найважливіших трансформацій THEO стало створення й перехід у формат co-ed колекції. THEO почав випускати одяг для чоловіків і для жінок, а також одяг унісекс, що здебільшого ґрунтувався на принципах впровадження чоловічого одягу в жіночий гардероб.

Ще одне важливе досягнення THEO — крім презентації на міжнародному майданчику NYFW в офіційному списку — початок продажу колекцій на батьківщині у великому універмазі. З вересня 2021 року бренд THEO ексклюзивно представлений у ЦУМі Київ. Це новий офлайновий простір для клієнтів і можливість приміряти та купити речі в центральному універмазі країни під час шопінгу.

THEO осень-зима 2021/2022THEO осінь-зима 2021/2022

"Варто зауважити, що для нас це перший досвід виходу на ринок в Україні, досвід роботи з українськими баєрами. Досі ми мали лише досвід міжнародного продажу, — розповідає Оксана. — Вважаємо, це дуже здорово, що ЦУМ співпрацює з українськими брендами люкс- і преміумкласу. Найчастіше великі універмаги представляють тільки міжнародні марки, а тут маємо цілий поверх українських брендів, що сусідять з іноземними. Це дуже приємно і це мотивує".

Нині в ЦУМі представлена ​​жіноча частина колекції осінь-зима 2021/2022. Це сукні, костюми, топи, штани, для чоловіків — пальта, костюми. А також скоро будуть представлені найпопулярніші моделі THEO — об’ємні пуховики. Напередодні свят в асортименті ЦУМу з’явиться кілька ексклюзивних вечірніх убрань THEO.

THEO осень-зима 2021/2022THEO осінь-зима 2021/2022

Крім того, що THEO представлений у київському універмазі, бренд має дві власні онлайнові ритейл-платформи. Перша — український сайт THEO.UA з ексклюзивним асортиментом і цінами для локального ринку. Саме на THEO.UA вийшов перший дроп лаунж-лінії бренду за мотивами колекції Inner Atlas, і скоро вийде новий. Друга платформа — міжнародний сайт IWANTTHEO.COM, який працює з клієнтами в усьому світі. На обох сайтах представлені речі з лінійок ready-to-wear, зокрема й нові колекції з можливістю попереднього замовлення.

THEO осень-зима 2021/2022THEO осінь-зима 2021/2022

За словами креативного директора й СЕО, платформу THEO.UA створили на догоду українському покупцеві, щоб зробити свою продукції доступною в Україні. Навіть якщо хтось не знає про бренд THEO, завжди можна зайти на сайт і купити вподобану річ, не витрачаючи космічних коштів. Це було головне завдання бренду, з яким він впорався. Зазначимо, що IWANTTHEO.COM і THEO.UA — два різні онлайн-магазини, які працюють з різними ринками, оскільки попит у різних країнах відрізняється.

THEO осень-зима 2021/2022THEO осінь-зима 2021/2022

Безумовно, авторитет великих тижнів моди привертає до THEO більше уваги з боку преси, баєрів і партнерів. З’являються нові замовлення, нові клієнти, зростає інтерес міжнародних стилістів. А нещодавно бренд почав співпрацювати з попзіркою Melanie C (Spice Girls), яка вдягнула костюм THEO на Gone Wild festival у Лондоні кілька тижнів тому. Поза сумнівом, надалі український бренд чекає ще більший успіх.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.