Багата спадщина: колекція Fendi, присвячена Карлу Лагерфельду
Кутюрний показ Fendi розгорнувся на тлі кінематографічної величі римського Колізею – на верхівці Храму Венери і Роми. Бренд вирішив представити нову колекцію в Римі не просто так: місто багато означало для Карла Лагерфельда, який приєднався до компанії 54 роки тому і залишався в ній до самої смерті. Дизайнер часто хвалився, що за цей час відвідував Вічне місто більше 800 раз.


Сільвія Вентуріні-Фенді, яка довгий час була співавтором колекцій Fendi з Лагерфельдом, пояснила, що нова лінія частково була вшануванням покійного дизайнера, який зробив революцію в сегменті хутра за допомогою своїх інноваційних дизайнів і перетворив компанію, засновану її бабусею і дідусем 1925 року, у всесвітній центр розкоші.

Вентуріні-Фенді продемонструвала 54 образи: по одному на кожен рік перебування Лагерфельда в модному Домі. Кожен з них визначав роль креативного директора і підкреслював висоту тієї планки, яку він поставив для своїх "спадкоємців". Озброєна архівами, Вентуріні-Фенді вибрала кілька орієнтирів для нової кутюрної колекції. Вона також черпала натхнення в книжці про віденських сецесіоністів, яку їй подарував Лагерфельд. "Я бачила Карла в цій книжці, бо Гоффманн, Клімт, Вагнер – це люди, естетику яких він любив", – сказала вона.


Але Вентуріні-Фенді повинна була зробити щось і від себе. Вона вирішила орієнтуватися на романський стиль. Зокрема, креативний директор надихалася древньою мармуровою підлогою, випадковими і недосконалими прожилками на ній і мозаїкою. Сецесіоністські і римські мотиви прекрасно злилися воєдино, особливо геометрія візерунків і землиста палітра.

Шоу почалося з білого вовняного костюма з повсті з подовженим піджаком і широкими штанами. Відкрив показ образ, що нагадував роботу Лагерфельда в ранні 1970-ті роки, період, коли він розкрив свій потенціал у Chloé і Fendi.
За словами Вентуріні-Фенді, нова кутюрна колекція призначена для прагматичної богемної жінки. В основі лінії – звичні силуети, які прикрашали вишивка, колажі та інтарсія. Надзвичайно легко оброблене хутро дизайнер поєднала з невагомими тканинами, як органза і тюль. Серед вечірніх образів домінували вбрання з органзи з принтом під мармур і екстравагантні бальні сукні з мозаїчним візерунком.

Звичайно, в осінньо-зимовій колекції були знакові для Fendi казкові хутра. Багато образів включали хутро в ледь помітних обробках, і приблизно одна третина колекції була без хутра. Часи змінюються, як і Fendi.
Переглянути всю колекцію Fendi Couture осінь-зима 2019/2020.