Біла троянда: нова весняно-літня колекція українського бренду INLYLAND
Що неспокійніші часи навколо, то більше щастя ми знаходимо в простих і буденних справах — вечірній прогулянці, вишиванні чи роботі в саду. Саме остання стала справжньою пристрастю та розрадою Інни Грицик, засновниці бренду INLYLAND. Нову весняно-літню колекцію вона присвятила королеві свого саду — білій троянді.
Біла троянда, головний декоративний елемент колекції, подарувала фірмовій лаконічності INLYLAND небачену раніше романтичність, проте в делікатному й вишуканому виконанні. А початком в роботі Інна Грицик називає в’язану гачком кишенькову хустку з квітчастим візерунком. "З неї все почалося. Завдяки використанню дуже тонкої нитки плетіння має вигляд мережива й додає колекції, що містить і брючні костюми, і силуетні сукні, і мінімалістичні топи, легкості та невагомості". Бутони троянди стали окрасою ще однієї важливої речі в колекції — спідниці А-силуету довжини міді. Крім троянд, її також оздобили торочками ручної роботи та кришталевими намистинами. На створення спідниці майстрам INLYLAND потрібно 45 годин ручної роботи.
Не менш кропіткою вийшла й робота над фактурою костюмів, суконь та спідниці у вигляді заломів, які також створювали вручну за допомогою процесу пресування. У них можна побачити певний символізм рубців душевних ран. Тлом для колекції та ідеєю під час знімання рекламної кампанії стали заховані за щільним полотном квіти, що нагадують усім нам, якою крихкою може бути краса і як важливо її захищати.
Крім того, з цього сезону бренд започатковує нову віху в розвитку — марка відтепер матиме назву INLYLAND, а її асортимент розшириться. Незмінним буде головний принцип — справжня краса не потребує гучних слів і яскравих жестів, а говорить сама за себе, як та сама біла троянда.