Back to Black: український бренд GUDU показав нову колекцію в Будапешті
Українські модні дизайнери продовжують свою міжнародну ходу. Цього разу наші бренди прийняв у себе в гостях Будапешт — у межах Budapest Central European Fashion Week, за підтримки Ukrainian Fashion Week, свої нові колекції представили відразу кілька брендів. Найбільші овації викликало шоу GUDU.
Нова колекція стала квінтесенцією того, за що цю українську марку люблять по всьому світу, – сильний характер, майстерна робота з чорним кольором, тонка гра в чоловіче/жіноче та бездоганний крій жакетів.
"За жакетами до нас повертаються від сезону до сезону, вони дають змогу експериментувати з формою та пропорціями, але водночас слугують окрасою жіночого тіла й увиразнюють силу характеру, — розповідає дизайнер. — По суті, вся колекція і віддзеркалює моє бачення, з чим і як можна комбінувати наші жакети. Мені хотілося запропонувати зрозумілий конструктор з якісного, комфортного, однак не безликого одягу".
Залишається відданим дизайнер у новому сезоні й іншим своїм пристрастям – вінтажному деніму й техніці печворк. Поєднати їх Мдінарадзе вирішив у серії речей, серед яких склав повноцінні панно зі шматочків деніму всіх відтінків сірого й чорного. Особливо ефектний вигляд ця техніка мала на класичному тренчі, який завдяки такому рішенню мав зухваліший і навіть бунтівничий характер. Однак для шанувальників стриманіших образів дизайнер представив на подіумі лаконічні чорні сукні, елегантні спідниці-олівці та монохромні боді. Ідеальним доповненням для цих образів стало лаконічне взуття ще одного молодого українського бренду Pashkina Shoes.
"Останні шість місяців засвідчили, що чесність із самим собою — це найголовніше, — додає дизайнер. — Ця колекція саме про це". Гості, що зібралися, точно відчули цю щирість. Цього дня на честь українського бренду звучали найдовші овації.
Фото: Юрій Яцкулич