До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

"Атланти" – нова колекція українського бренду Gunia Project

Український бренд Gunia Project випустив першу колекцію після початку війни — Атланти, на створення якої Марію Гаврилюк та Наташу Каменську, засновниць марки, надихнула київська архітектура, що наразі перебуває у небезпеці.

Реклама

Основним джерелом натхнення стали твори таємничого архітектора Ігнатія Казимировича Ледоховського, а саме будинок Козеровського з Атлантами на вулиці Костельній. У новій колекції представлені сережки зі срібла з позолотою у формі голів та фігур Атланта, брошка зі срібла у формі людського обличчя, вази-голови Атлантів з гутного скла, керамічна аромасвічка зі скульптурою, а також шовкові хустки з ручним обробленням краю, які є невід'ємною частиною GUNIA Project.

В умовах війни українська культура виявилась тим Атлантом, який підтримує єдність усієї країни. Її збереження стало і одним із першочергових викликів — в цьому GUNIA Project бачить свою місію. Нова колекція — це роздуми про існування української культури під час війни, про важливість її захисту, а також про віднайдення та збереження зв’язку між культурними символами та загально-національною ідеєю.

"Колекція "Атланти" є однією з найскладніших з огляду на розробки виробів та технологій," — поділилися засновниці бренду. — "Для її створення ми запросили у свою команду скульпторів для пізнання всіх тонкощів роботи з цим видом мистецтва".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.