КУПИТИ КВИТКИ

Ruslan Baginskiy розробив головний убір для LUISAVIAROMA

Український бренд Ruslan Baginskiy розробив ексклюзивний головний убір для найвідомішого італійського ритейлера LUISAVIAROMA. Ним став чорний вовняний кашкет, оздоблений монограмою RB з червоного каміння. Моделлю рекламного кампейну виступила фешн-інфлюенсер з Барселони, Джіджі Вайвс.

Джіджі в Ruslan Baginskiy для LUISAVIAROMA

"Цей кашкет я б носила в парі з оверсайз-блейзером, одягненим як сукня, і босоніжками на ультрависоких підборах. Ще один варіант – вовняний светр і високі чоботи, а червона помада відмінно доповнить образ", – прокоментувала співпрацю Джіджі.

Реклама.
Джіджі в Ruslan Baginskiy для LUISAVIAROMA

Головні убори бренду Ruslan Baginskiy також носять Мадонна, Белла і Джіджі Хадід, Тейлор Свіфт, Кая Гербер, Майлі Сайрус, Ірина Шейк, Лена Пермінова, Софія Річі, Ельза Госк, Аліша Кіз, Жанель Моне і багато інших. Бренд представлений в більш ніж 100 магазинах по всьому світу, серед яких: Net-a-porter, Matches Fashion, Farfetch, Browns, Kith, Luisaviaroma, Antonia і Moda Operandi. Новий картуз вже доступний в онлайн-магазині.

<b>Ruslan Baginskiy для LUISAVIAROMA</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.