До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Модний протест: лімітована колекція Dior для Harrods

Спеціальні вітрини лондонського універмагу Harrods будуть з 4 до 31 серпня присвячені логотипу Dior Oblique. Мотив презентували в зеленій гамі, це своєрідний реверанс у бік фірмового кольору універмагу. В рамках акції створили лімітовану колекцію, що включає в себе сумку-сідло лімітованого випуску, сумки Diorquake, сабо і кілька шовкових шарфів Mitzah. Також вперше в Dior запропонують своїм клієнтам можливість персоналізувати вишиту Dior Book Tote ім'ям або ініціалами.

Вітрини для Harrods є частиною глобальної кампанії з просування колекції, яка натхненна молодіжною культурою шістдесятих. Штаб-квартира і флагманський магазин Dior в Парижі на авеню Монтень вже декоровані барвистими колажами з фото протестних і феміністських плакатів повстання студентів в травні 1968 року у Франції.

Реклама
Светр "C'est non, non, non et non!"

Светр з лімітованої колекції містить гасло "C'est non, non, non et non!", яке спочатку з'явилося на хустці Miss Dior. Його придумав колишній дизайнер Dior, Марк Боан, в шістдесяті роки, і воно має особливий резонанс в епоху #MeToo.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.