Великодній сюрприз: несподівана колаборація Faberge і Ritz London
Faberge – ювелірний бренд, чиє ім'я першим спливає у пам'яті при згадці крашанок. Понад 100 років тому ювелір Карл Фаберже на замовлення імператора Олександра III створив перше ювелірне яйце, яке називалося "Курочка" і було вкрите білою емаллю, що нагадує шкаралупу, а "жовток" був зроблений з матового золота. Усередині цього яйця ховалася точна копія корони і ланцюжок з рубіновим кулоном. Сталося це 1885 року і з тих пір Фаберже повинен був щороку виготовляти для імператорського двору ювелірне яйце. Тривала ця традиція більше 30 років, на сьогодні відомо про 71 виріб, всі дуже високо цінують у колі ювелірних колекціонерів і шанувальників антикваріату. Будинок функціонує і сьогодні, використовує яйця в безлічі своїх колекцій.
Цього року команда Faberge підготувала для шанувальників яєць незвичайний сюрприз: об'єдналася з готелем Ritz London. Вони створили їстівну версію яйця, натхненну виробом Mosaic 1914 року. Шеф-кухар готелю Джон Вільямс перетворив баклажани, цукіні і моркву в кольорові дорогоцінні камені, які сформував у невеликі кола з пасти. Подають їстівні яйця Faberge на подушці з осетрової ікри і соусу з лангустинів.
Яйце Mosaic обрали не просто так. По-перше, це один з найскладніших виробів у колекції Faberge, а по-друге, воно стало першою роботою Альми Терезії Піль – однієї з найвідоміших жінок-ювелірів свого часу. "Мозаїчне" яйце натхненне малюнком килима, який вона вишивала на власне весілля. Зараз цей твір мистецтва зберігається у Королівській колекції королеви Єлизавети II.