До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Як лейбл NECHTO став оплотом української електронної сцени

У 2019 українська діджейка Анастасія Топольська, відома всьому світу як Dj Nastia, представила плід своєї праці — лейбл з незвичною назвою NECHTO (анаграма слова TECHNO й водночас змістовне, зрозуміле кожному слово). Вона заснувала лейбл з простою, але важливою метою — просувати українських артистів і їхню музику.

Анастасия ТопольскаяАнастасія Топольська

NECHTO — це місце для всіх, хто хоче і може. Лейбл мультижанровий, і це той випадок, коли ім’я не вирішує нічого, головне — музика. Єдина умова — вона має бути танцювальною. "Я сама слухаю демо й формую каталог. Відбираю музику, яка звучить небанально та спрацює на танцмайданчику. Це важливо", — розповідає Настя. На сьогодні на лейблі вийшли релізи маловідомих артистів — і в цьому є чималий інтерес. Випускати відомих музикантів занадто просто, а підтягувати нові імена та знайомити публіку з невідомими артистами — це правильна місія.

Реклама
Анастасия Топольская

"Коли Настя написала мені, що збирається запустити лейбл, орієнтований на випуск музики для тіла (я так визначаю для себе музику, яка, крім інтелектуального складника, містить якусь вібрацію і грув) з акцентом на молодий ешелон і велику підтримку українських артистів — мені стало дуже цікаво, тому що такого рівня іпритів (які сміливо можуть рівнятися із західними машинами) на ту мить ми не мали", — каже музикант Splinter UA, який співпрацює з NECHTO.

Як не дивно, NECHTO стрімко ставав популярним не тільки в Україні, а й за кордоном. Можливо, більшою мірою це відбулося через авторитет самої Насті, але, очевидно, не останню роль відіграла й сама музика. "На мій погляд, завдяки багаторічному досвіду роботи в музичній індустрії, зокрема з лейблом Propaganda Records, Настя знайшла якийсь компроміс між комерційно успішним проєктом і колосальною підтримкою української сцени. Молоді, цілеспрямовані артисти, без особливої уваги слухачів — грубо можу сказати, „недооцінені", — дістали шанс реалізуватися, розширити свою аудиторію, засвітитися в іноземних ЗМІ з величезною аудиторією", — коментує Splinter UA.

Безсумнівно, він має рацію. У такі складні часи втілювати подібні проєкти — справжній виклик. Як і людям багатьох інших професій, артистам доводиться всіляко боротися за виживання. Зокрема, організовуючи рейви під кабміном з гаслом #SaveTheRave, у якому брала участь і сама Настя. Але опинитися під крилом NECHTO — чудова можливість справді бути почутим.

Крім головної лінії релізів, NECTO має аудіовізуальний проєкт Scary Beautiful, у якому може взяти участь будь-хто з будь-якого куточка світу. Його мета — познайомити глядача з неочевидними, але захопливими місцями нашої планети, і, звісно, відкрити аудиторії нову музику. Перший сезон проєкту складався з п’яти 60-хвилинних відео, знятих на п’яти різних, надзвичайно прекрасних локаціях. Всі п’ять місць першого сезону розміщуються в Україні, серед них Морозівський кар’єр, Чорнобиль-2, Тараканівський форт, карпатська Верховина і завод АрселорМіттал (Криворіжсталь). Музичний складник проєкту — не менш масштабний. На відео Настя виконує диджей-сети з попередньо відібраних треків електронних продюсерів з усього світу.

Восени 2020 року NECHTO організував першу вечірку, яка увінчалася безпрецедентним успіхом, — техно-музика давно так гучно й масштабно не звучала в Україні. "Відповідно до умов, у яких ми перебували, нам вдалося провести дуже якісний захід",— резюмує Настя. Другу вечірку, яка мала відбутися 15 травня, обіцяють провести на зовсім іншому рівні: на приголомшливій локації, створеній у колаборації з дизайн-студією С Е Т А П і зірковим лайн-апом. Після першої вечірки сподівання стосовно NECHTO 2.0 надзвичайно високі. Але в тому, що команда їх виправдає, — немає ніяких сумнівів.

Фото: Hanna Hrabarska

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.